"אוסימן לבד לא יעשה את ההבדל. זו הייתה טעות לא להחתים את רונאלדו"

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר | GettyImages, Yasser Bakhsh
כולל מספרת מדהימה. צפו: צ'לסי חילצה 2:2 בחוץ מול ברנטפורד 06:52

וויליאם גאלאס נשאל על האפשרות שהניגרי של נאפולי יצטרף לצ'לסי: "חלוץ צריך איכות סביבו". על אי צירופו של הפורטוגלי ב-2022: "המנטליות המנצחת שלו הייתה יכולה להועיל רבות בחדר ההלבשה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בעיצומה של עונה נוראית בסטנדרטים שלה וכשהיא סובלת מבעיית הבקעת שערים, צ'לסי מחפשת חיזוק לעונה הבאה ואחד המועמדים הוא ויקטור אוסימן מנאפולי. וויליאם גאלאס, ששיחק במדי הבלוז בין 2001 ל-2006, נשאל על האפשרות שהחלוץ הניגרי יחתום במועדון.

גאלאס מיהר להבהיר: "אוסימן לצ'לסי? שחקן אחד לא יעשה את ההבדל וישנה את פני הקבוצה. אם אתה מחליט לקנות חלוץ, טוב ומוכח ככל שיהיה, אתה צריך לוודא שהשחקנים סביבו מספיק איכותיים בשביל לספק לו את הכדורים שהוא צריך על מנת להבקיע שערים. הסגל הקיים מאוד צעיר, אולי בעונה הבאה שחקנים יעשו קפיצת מדרגה והמועדון יוכל להתחרות על האליפות".

היעד הבא לונדון? ויקטור אוסימן | רויטרס

על ניקולאס ג'קסון שהצטרף בקיץ מוויאריאל: "הוא הבקיע שמונה שערי ליגה בינתיים, צריך לראות כמה יהיו לו עד סוף העונה. אם הוא לא יגיע לפחות ל-15 גולים, אז צל'סי בהחלט תצטרך לצרף חלוץ מהטופ העולמי. ג'ונסון יצטרך להוכיח את עצמו במשחקים שנותר עד לסיום העונה. אם הוא לא יגיע לפחות לכמות שציינתי, יהיה לו קשה מאוד לשמור על מקומו בקבוצה בעונה הבאה. יש לו הזדמנות עכשיו והוא צריך לנצל אותה, לעבוד קשה יותר ולהיות עקבי מבחינת קצב ההבקעה שלו. אם אתה רוצה לשחק במועדון גדול כמו צ'לסי, אלה הדרישות שצריך לעמוד בהן".

גאלאס התייחס גם לכריסטיאנו רונאלדו, שהוזכר כמועמד לצ'לסי לאחר שעזב את מנצ'סטר יונייטד ב-2022: "צ'לסי עשתה טעות שלא החתימה אותו. הוא היה פנוי וזו הייתה יכולה להיות עסקה טובה עבור שני הצדדים. כולם יודעים כמה רונאלדו חשוב בחדר ההלבשה, הוא מביא איתו מנטליות מנצחת וזה יכול היה להועיל מאוד לקבוצה. זו הייתה טעות של צ'לסי שהיא לא צירפה אותו".

עושה חיים בסעודיה. כריסטיאנו רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, Yasser Bakhsh

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי