לא במנצ'סטר סיטי: קייל ווקר חשף באיזה קבוצה הוא רוצה לפרוש מכדורגל

play
קייל ווקר | רויטרס
צפו: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו בתיקו 1:1 מלהיב במשחק העונה באנגליה 05:08

אחרי המשבר בחייו האישיים, מגן אלופת אירופה נשאל על מעבר אפשרי לליגה הסעודית: "אם הם ימשיכו לפתות שחקנים ברמה גבוהה והליגה תשתפר - אז למה לא?". וגם: המועדון בו הוא מתכנן לסיים את הקריירה

(גודל טקסט)

אחרי התוקפה המורכבת שעבר בחייו האישיים, קייל ווקר התפנה לדבר על עתידו, סיפק אמירות מעניינות כשנשאל על מעבר אפשרי לליגה הסעודית וסיפר היכן הוא רוצה לסיים את הקריירה.

ווקר בן ה-33 נשאל האם הוא היה עובר לסעודיה – והשיב: "לעולם לא אגיד 'לעולם לא'. סכומי הכסף שהם משלמים הם הסיבה ששחקנים גדולים עוברים לשם. כריסטיאנו רונאלדו פתח את הדרך לכולם. אם הם ימשיכו לפתות שחקנים ברמה הזו והליגה שלהם תשתפר – אז למה שלא תרצה ללכת? עם זאת, בשבילי הפרמיירליג היא הליגה הטובה בעולם ואני רוצה להתחרות ברמה הכי גבוהה כל עוד אני יכול".

המגן, שחתם על חוזה חדש בסיטי עד 2026, סיפר היכן הוא רוצה לסיים את הקריירה: "כל עוד הרגליים שלי במצב טוב ואני כשיר, לא ארצה לרדת יותר מידי ברמה כי ככל שאתה יורד זה נהיה יותר קשה בגלל דברים שהם בסיסיים ברמות הגבוהות – מתקנים, תזונה ועוד. מצד שני, הייתי רוצה לסיים את הקריירה בשפילד יונייטד. הייתי גדלתי שם מגיל כל כך צעיר עד שעברתי לטוטנהאם – ושיחקתי רק חמישה משחקים. לאחר מכן חזרתי בהשאלה לחצי עונה אז אני חושב שיש לי 35 הופעות במדי שפילד. הייתי חוזר לכמה שיותר זמן, כדי להחזיר למועדון ולהעביר מהניסיון שלי לצעירים. אם זה יסתדר, זה מה שארצה לפני שאפרוש".

פפ גווארדיולה, קייל ווקר
פפ גווארדיולה, קייל ווקר | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי