"להחתים את קיליאן אמבפה זה צעד לא חכם, וכולם כבר מבינים את זה"

play
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן | GettyImages, Jean Catuffe
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

הבעלים של מנצ'סטר יונייטד נשאל על הכוכב והסביר את הגישה שלו: "מעדיף לקנות את אמבפה הבא במקום להוציא הון על רכישת הצלחה. בלינגהאם? זה לא הכיוון שלנו. במשך עשור קנו כאן שחקנים גדולים"

(גודל טקסט)

לאחר שנודע כי האיש העשיר בבריטניה רכש 25% ממניות המועדון, אוהדי מנצ'סטר יונייטד קיוו ששחקני על ינחתו באולד טראפורד בקיץ 2024. עם זאת, על פי דבריו נראה כי סר ג'ים רטקליף מתכוון לנקוט בגישה שקולה ומתונה וממש לא סביר שהמועדון ישפוך מאות מיליונים על רכש.

כשנשאל על קיליאן אמבפה בריאיון לפודקאסט מקומי, רטקליף הסביר: "אני מעדיף להחתים את אמבפה הבא במקום להוציא הון על רכישת הצלחה. להחתים את אמבפה זה לא כל כך חכם וכל אחד יכול להבין את זה. מאתגר יותר למצוא את אמבפה הבא, בלינגהאם הבא או רוי קין הבא".

ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד | רויטרס

בעלי יונייטד נשאל האם שחקן כמו בלינגהאם נמצא על הפרק מבחינת מנצ'סטר יונייטד, והבהיר שוב: "ג'וד כדורגלן נהדר, אבל זה לא המקום בו הפוקוס שלנו נמצא. הפתרון הוא לא להוציא הרבה כסף על שחקנים מעולים. אם מסתכלים על עשר השנים האחרונות, זה מה שעשו כאן במועדון – שילמו הרבה כסף עבור שחקנים גדולים. הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להביא את האנשים הנכונים, בתפקידים הנכונים, שינהלו ויארגנו את המועדון. גיוס נכון לתפקידים הללו זה דבר חיוני בכדורגל של היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי