לא הולך לשום מקום: בשורה רעה עבור ליברפול ובאיירן מינכן

play
סחורה חמה. אלונסו | GettyImages, Leon Kuegeler
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3 05:17

ב"טיימס" מדווחים שהאדומים קיבלו את הרושם שאלונסו ימשיך לשנה נוספת בבאייר לברקוזן, אמורים ודה זרבי המועמדים הראשיים במקומו. גם הבווארים חושבים הלאה

(גודל טקסט)

חילופי המאמנים בקיץ הקרוב בליברפול ובאיירן מינכן בהודעות מוקדמות מצד יורגן קלופ ותומאס טוכל שמו את הפוקוס של שני מועדוני הפאר על שחקן העבר שלהן ומאמנה של באייר לברקוזן בהווה – צ'אבי אלונסו. הספרדי המוערך עושה חיל בגרמניה עם הקבוצה שנמצאת ברצף של 38 משחקים ללא הפסד מפתיחת העונה, בפסגת הבונדסליגה, בחצי גמר הגביע הגרמני וברבע גמר הליגה האירופית. בעקבות ההצלחה האדירה, אלונסו סומן על ידי ליברפול ובאיירן, אך על פי דיווח הערב (חמישי) של "הטיימס" הבריטי, מסתמן שהספרדי לא יהיה ברשימת המועמדים הסופית של האדומים.

באנגליה מדווחים כי אלונסו צפוי להישאר בגרמניה, אך לא נכתב האם זה אומר כי יצטרף לבאיירן או ימשיך לשנה נוספת בלברקוזן, כשנראה שליברפול כבר שמה שני מועמדים עיקריים לרשת את קלופ – רובן אמורים, מאמנה של ספורטינג ליסבון ורוברטו דה זרבי – מאמנה של ברייטון.

שחקני ספורטינג ליסבון חוגגים עם מאמן הקבוצה רובן אמורים
האלטרנטיבה לקלופ? רובן אמורים | רויטרס

גם בצד הבווארי נראה שהבינו שאלונסו לא יגיע הקיץ, כשאולי האנס, חבר ההנהלה של באיירן, סיפר כי הוא "מרגיש שיהיה קשה להחתים את אלונסו בקיץ הקרוב, קרוב לוודאי שבלתי אפשרי". בינתיים, אצל האלופה הגרמנית (לבינתיים), סימנו את זינדין זידאן, דה זרבי ואנטוניו קונטה כאפשרויות חלופיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי