"רשפורד צריך לעזוב את יונייטד", שהצטרפה למירוץ אחר כוכב גדול

play
בכיוון הלא נכון. מרכוס רשפורד | אימג'בנק GettyImages
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

שירר לא חושב שלחלוץ יש מקום בסגל של סאות'גייט, בבריטניה טוענים ש"הקריירה הולכת לאחור" ומדווחים: דני אולמו על הכוונת

(גודל טקסט)

מרכוס רשפורד כבש העונה שמונה שערים בלבד ב-35 משחקים בכל ההופעות, ובאנגליה מתחילים לתהות האם הוא בכלל צריך להיות חלק מהסגל של גארת' סאות'גייט ליורו 2024. "כרגע, אני לא חושב שמקומו מובטח, לא", חרץ חלוץ העבר האגדי אלן שירר. "אם הוא ישחק טוב מעכשיו ועד תום העונה, אולי זה ישנה את המצב. אפשר לראות משפת הגוף שלו שהוא לא רוצה להיות במנצ'סטר יונייטד. אם הוא יהיה בסגל הנבחרת, זה לא יהיה לפני הארי קיין, אולי ווטקינס או אייבן טוני, אולי כשחקן כנף".

רשפורד עלה כמחליף ל-15 דקות מול נבחרת ברזיל, ומול בלגיה כלל לא שותף. סיימון ג'ורדן מ"דיילי מייל" הוסיף וכתב: "הוא לא שחקן מרכזי כבר תקופה ארוכה, ונראה שהקריירה שלו הולכת לאחור. הוא שחקן ספסל ל-20 דקות, זה מה שהוא כרגע. הוא לא שחקן ברמה עולמית. בין אם זה בגלל הלחץ של לשחק ביונייטד, או יותר מדי כסף או יותר מדי הסחות דעת – אני לא רואה שחקן שמתפתח".

לפי ג'ורדן, "הגיע הזמן לעבור הלאה. הוא מיצה את עצמה ביונייטד ואולי יוכל להצליח במועדון חדש. אני מתקשה לראות אותו ביריבה אחרת מהטופ 6, אולי בפריז סן ז'רמן".

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד
מרכוס רשפורד | אימג'בנק GettyImages, Naomi Baker

בעוד רשפורד עשוי לעזוב, השדים האדומים שוקלים גם מועמדות של שחקנים שעשויים להגיע בקיץ. אחד מהם הוא דני אולמו: לפי "דיילי מייל" יונייטד הצטרפה למירוץ אחר כוכב ר.ב. לייפציג ונבחרת ספרד, אולם מצפה לה תחרות לא פשוטה. ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וטוטנהאם לוטשות עיניים גם כן, עבור השחקן שמחזיק בסעיף יציאה של 60 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי