למרות החיזור של ליברפול ובאיירן מינכן: ההחלטה הדרמטית של צ'אבי אלונסו

play
סחורה חמה. אלונסו | GettyImages, Leon Kuegeler
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3 05:17

מאמן באייר לברקוזן הפך להיות מבוקש מאוד בעקבות העונה המופלאה של קבוצתו, אבל הצהיר במסיבת עיתונאים: "חשבתי על עתידי בפגרה והחלטתי להישאר"

(גודל טקסט)

חילופי המאמנים בקיץ הקרוב בליברפול ובאיירן מינכן בהודעות מוקדמות מצד יורגן קלופ ותומאס טוכל שמו את הפוקוס של שני מועדוני הפאר על שחקן העבר שלהן ומאמנה של באייר לברקוזן בהווה – צ'אבי אלונסו. הספרדי המוערך עושה חיל בגרמניה עם הקבוצה שנמצאת ברצף של 38 משחקים ללא הפסד מפתיחת העונה, בפסגת הבונדסליגה, בחצי גמר הגביע הגרמני וברבע גמר הליגה האירופית. בעקבות ההצלחה האדירה, אלונסו סומן על ידי ליברפול ובאיירן, אך היום (שישי) הצהיר המאמן על החלטתו להמשיך בלברקוזן גם בעונה הבאה והן יצטרכו לחפש מאמן חדש במקום אחר.

פלוריאן פלטנברג מה"בילד" האמין וגם פבריציו רומאנו פרסמו שצ'אבי אלונסו סיכם על חוזה חדש בלברקוזן, שתודיע על כך רשמית בקרוב. ואכן, שעה קלה לאחר מכן המאמן התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק הבא של לברקוזן והצהיר: "נפגשתי עם ראשי באייר לברקוזן והייתה לנו שיחה טובה. הודעתי להם שאמשיך בקבוצה. היו הרבה פרסומים על העתיד שלי וניצלתי את הפגרה כדי לחשוב על הדברים וקבל החלטה. זה המקום הנכון בשבילי". לאור החלטתו, אלונסו יאמן בעונה בליגת האלופות את הקבוצה שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות היסטורית ולא חוותה העונה את טעמו של הפסד.

מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו
סחורה חמה. אלונסו | GettyImages, Leon Kuegeler

גם בצד הבווארי נראה שהבינו שאלונסו לא יגיע הקיץ, כשאולי האנס, חבר ההנהלה של באיירן, סיפר כי הוא "מרגיש שיהיה קשה להחתים את אלונסו בקיץ הקרוב, קרוב לוודאי שבלתי אפשרי". בינתיים, אצל האלופה הגרמנית (לבינתיים), סימנו את זינדין זידאן, דה זרבי ואנטוניו קונטה כאפשרויות חלופיות. לפי "סקיי", עם זאת, זידאן בכל מקרה לא יהיה מאמן באיירן מינכן בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי