שחקן העבר השווה ליריבה המרה: "רק ככה יונייטד תפרח מחדש"

play
בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד (במרכז) | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4 03:45

בסטיאן שווינשטייגר שבילה כמעט שנתיים במנצ'סטר סיפר מה לדעתו יעצור את הנפילה של מועדון הפאר: "צריך להשקיע את הכסף כמו ליברפול של קלופ"

(גודל טקסט)

הקדנציה הקצרה של בסטיאן שווינשטייגר הייתה אפילו פחות משנתיים, ועם 35 הופעות שכללו שני שערים ושלושה בישולים בלבד, הקשר הגרמני האגדי יזכור בעיקר את הזכיות בגביע הליגה, הגביע האנגלי והליגה האירופית תחת ז'וזה מוריניו. על אף התקופה הקצרה באולד טראפורד, סיפר שווינשטייגר בראיון לפודקאסט של גארי נוויל, אגדת מנצ'סטר יונייטד ופרשן הכדורגל בהווה, על ההתאהבות שלו במועדון האנגלי והטעויות שלדעתו נעשו במהלך הדרך למטה.

"מנצ'סטר יונייטד הייתה צריכה ללמוד כיצד להשקיע את הכסף נכון ולא לבזבז אותו", סיפר הגרמני והעלה השוואה שעשויה להכעיס את אוהדי השדים האדומים. "קח למשל את ליברפול. מה יורגן קלופ עשה? הוא לא בזבז הרבה כסף בהתחלה. בליברפול הביא שחקנים בחינם או את אנדי רוברטסון. בבורוסיה דורטמונד הוא בנה קבוצת אגדית כשמצא את רוברט לבנדובסקי, מריו גצה, מאטס הומלס, אילקאי גונדואן ומרקו רויס".

בסטיאן שווינשטייגר באיירן מינכן לצד יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד
מעריץ גדול? קלופ ושווינשטייגר | אימג'בנק GettyImages

עוד אמר קשר העבר האגדי: "יונייטד לא צריכה להביט רחוק, מספיק לה להסתכל על היריבה הכי גדולה שלה, זה לא מתאים לקבוצה בסדר גודל כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי