"זה יהיה הישג אדיר עבור מנצ'סטר יונייטד אם היא תצליח להחתים אותו"

play
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנטוני מתגרה בשחקני קובנטרי | GettyImages
צפו: יונייטד איבדה יתרון 0:3 אך עלתה לגמר הגביע לאחר דו קרב פנדלים 03:37

בצל הדיווחים על עזיבה אפשרית של טן האח ומועמדותו של טוכל, אקס השדים האדומים סבור ש"מינוי זידאן יהיה פנטסטי, כולם מעריצים אותו"

(גודל טקסט)

למרות שהעפילה לגמר הגביע האנגלי בפעם השנייה ברציפות, באנגליה טוענים שאריק טן האח לא צפוי להמשיך בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד, שניצבת רק במקום השביעי ועלולה לסיים את העונה ללא כרטיס לאירופה. ההולנדי טוען שהוא "מוציא את המקסימום" מהקבוצה, אך הכדורגל של השדים האדומים רחוק מלשכנע ובחצי הגמר מול קובנטרי הם ניצלו מהדחה מביכה מאוד.

מספר שמות הוזכרו על ידי התקשורת כמועמדים להחליף את טן האח, ביניהם תומאס טוכל הגרמני שכידוע יעזוב את באיירן מינכן בסיום העונה. מבחינת אקס יונייטד, חלוץ העבר לואיס סאהה, יש מאמן אחד שמתאים לתפקיד יותר מכולם: "זינדין זידאן יהיה מינוי פנטסטי", קבע.

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

סאהה הסביר: "כולם יודעים שעבודת החלומות של זידאן היא בנבחרת צרפת, אבל אנחנו לא יודעים מתי ואם בכלל הוא יקבל את התפקיד – והאם הוא מתכוון להמתין שהוא יתפנה. מכשול השפה? הוא יודע לדבר קצת אנגלית, זה יעזור, אני לא חושב שזו בעיה שפוסלת את הגעתו. זידאן יעניק השראה לשחקנים ויסייע להם להיות יותר בטוחים בעצמם ברמות הגבוהות. כולם מעריצים אותו על מה שהוא עשה כשחקן וכמאמן, כך שזה בהחלט יתרון. אם זידאן יתמנה למאמן – זה יהיה הישג אדיר של מנצ'סטר יונייטד".

כזכור, זידאן דחה בעבר הצעה מיונייטד, שעל פי הדיווחים פנתה אליו לאחר פיטוריו של אולה גונאר סולשיאר. אלוף העולם לשעבר אימן עד כה רק את ריאל מדריד, אותה הוא הוביל בקדנציה הראשונה להישג חסר תקדים בדמות זכייה בליגת האלופות שלוש פעמים ברציפות.

זינדין זידאן | אימג'בנק GettyImages, GENYA SAVILOV

ב"ל'אקיפ" הצרפתי טענו לאחרונה כי זידאן מחוזר על ידי באיירן מינכן, אולם בשלב זה ההיתכנות למינויו נמוכה משום שהוא "מעדיף את מנצ'סטר יונייטד", ומאמין שהיא תגיש לו הצעה בקיץ. זידאן חושש שלא יתאקלם בגרמניה בגלל פערי תרבות, ולכן מעדיף מעבר לקבוצה מהפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי