בדרכו של "המיוחד"? "מוריניו הבא" מועמד להחליף את פוצ'טינו

play
רובן אמורים מאמן ספורטינג ליסבון | GettyImages
הניצחון הכי גדול בהיסטוריה. צפו: ארסנל הביסה 0:5 את צ'לסי האומללה 06:59

באנגליה מדווחים שעל אף הרצון של בולי להמשיך עם הארגנטינאי, העונה המאכזבת של צ'לסי עשויה לגרום לו לפנות לרובן אמורים. מאמנה של ספורטינג ליסבון לא צפוי להצטרף לווסטהאם או ליברפול ש"לא אהבה ששיחק איתה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

למרות העונה המאכזבת של צ'לסי ובניגוד למדיניות שהייתה נהוגה תחת רומן אברמוביץ', טוד בולי לא ממהר לפטר את מאוריסיו פוצ'טינו שהגיע בקיץ האחרון לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג'. הבלוז נמצאים במקום התשיעי, עם שני משחקים חסרים שעשויים אפילו להעלות אותם למקום בשישי אפילו, אך זאת תהיה משימה קשה, במיוחד לאור היכולת של הקבוצה שמסתמכת בעיקר על קול פאלמר.

בתקשורת האנגלית סימנו בכל מקרה את מי שבולי סימן כאפשרות להחליף את פוצ'טינו, זאת בעיקר בעקבות המשא ומתן שנראה שנפל עם ווסטהאם וליברפול – רובן אמורים. מאמנה של ספורטינג ליסבון מבוקש באירופה, אך אחרי פגישה לא חיובית עם הפטישים וכשהאדומים נראים בדרך להחתים את ארנה סלוט במקום יורגן קלופ, הפורטוגלי שכונה "מוריניו הבא" עשוי ללכת בדרכו של "המיוחד" ולהתחיל את קריירת האימון שלו מחוץ לפורטוגל בצ'לסי.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי
יאבד את המשרה כבר אחרי שנה? פוצ'טינו | רויטרס

בינתיים, ב"טיימס" טוענים שליברפול לא אהבה את העובדה שאמורים בחן אופציות נוספות ו"שיחק איתה", והחליטה להמשיך הלאה, כשיש דיווחים על כך שהיא מלכתחילה לא סימנה אותו בתור מועמד בכיר להחליף את קלופ על הקווים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי