שינוי האסטרטגיה שעלול להשפיע על עתידו של מוחמד סלאח

play
עתידו לוט בערפל. סלאח | GettyImages
צפו: ליברפול הובכה בדרבי מול אברטון - ואולי איבדה סיכוי לזכות באליפות 03:27

לפי "סקיי", בסעודיה החליטו לחזר אחר שחקנים צעירים יותר, ולא יפנו לליברפול אלא אם הכוכב יביע רצון לעזוב. קראגר: "נראה כמו צל של עצמו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

השמועות לגבי עזיבה אפשרית של מוחמד סלאח לליגה הסעודית לא פוסקות, אולם לפי "סקיי", הסיכויים שזה יקרה לפתע נראים נמוכים יותר.

בתקשורת הבריטית נטען כי הליגה הסעודית החליטה לשנות אסטרטגיה לקראת העונה הבאה, ובמקום לצרף שמות גדולים כשם שעשתה בקיץ שעבר, בעלות של למעלה מ-900 מיליון יורו, כעת היא מתכננת להנחית דווקא שחקנים צעירים יותר.

"החתמת שחקנים לקראת סיום הקריירה שלהם כבר לא נראית ריאלית, כי הליגה הסעודית לא רוצה להיתפס כבית פרישה לכדורגלנים ותיקים", נכתב. "אם סלאח רוצה לשחק בסעודיה בשלב מסוים, אז ככל שהוא יחכה, כך פוחת הסיכוי שקבוצה כלשהי תשלם עליו סכומים גדולים".

לפי אותו דיווח, ליברפול סירבה להצעה של 100 מיליון ליש"ט מאל איתיחאד בחלון הקיץ הקודם, שכן סלאח לא רצה לעזוב. "הסעודיות עדיין מעוניינות בו, אבל רק אם ירצה במעבר", נכתב.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול
עתידו לוט בערפל. סלאח | GettyImages

שחקן העבר של ליברפול ג'יימי קראגר התייחס לעתידו של הכוכב ואמר: "זה נושא רציני עבור המנג'ר החדש. נותרה למוחמד רק עוד עונה אחת בחוזה, הוא נראה כמו צל של עצמו במשך שלבים רבים של העונה הזו, בעיקר לאחר שחזר מפציעה. הוא אגדת מועדון, אחד הגדולים אי פעם, אבל הוא רחוק מאוד מהימים הללו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי