יחזור להולנד? מאמנה של מנצ'סטר יונייטד עשוי לבצע קאמבק מרגש

play
מנצ'סטר יונייטד חסרה. טן האח | רויטרס
העונה האומללה נמשכת. צפו: רק 1:1 למנצ'סטר יונייטד מול ברנלי החלשה 02:18

בצל הדיווחים על פיטורים בסוף העונה, בתקשורת ההולנדית טוענים שאייאקס שמה את טן האח בראש רשימת המועמדים לעמוד על הקווים באמסטרדם בשנה הבאה

(גודל טקסט)

בקיץ של 2022 מנצ'סטר יונייטד מינתה את אריק טן האח למאמן במקום רלף רנגניק שהגיע למלא את העמדה באופן זמני. בעוד מאמן נבחרת אוסטריה בדרך למשרה חלומית בבאיירן מינכן בצורה מפתיעה, ההולנדי של קבוצת הפאר האנגלית בדרך החוצה מתאטרון החלומות אחרי עוד עונה רעה שבמקרה הטוב ביותר תסתיים עם זכייה בגביע האנגלי, אך גם זה נראה שיהיה קשה במיוחד להשיג לאור היריבה בגמר בדמותה של מנצ'סטר סיטי.

כעת, מי שראו סוף סוף באולד טראפורד כ"יורש של סר אלכס פרגוסון", בדרך אולי לשוב לאמן את קבוצתו לשעבר. בתקשורת בהולנד טוענים שטן האח הוא המועמד העיקרי לאמן את אייאקס החל מהקיץ הקרוב. ההולנדי וצוותו משוועים לשוב למולדתם, כך על פי הדיווחים, ובאייאקס ממתינים לראות האם הוא אכן יפוטר על ידי סר ג'ים רטקליף, בעלי מנצ'סטר יונייטד, שכבר סימן את תומאס טוכל כמועמד הראשי להחליפו.

שחקני אייאקס עם המאמן אריק טן האח
בקרוב שוב באמסטרדם? טן האח | AP, Peter Dejong

אייאקס רושמת עונת שפל בליגה ההולנדית כשהיא רק במקום החמישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, מרחק 35 נקודות מהאלופה החדשה, פ.ס.וו איינדהובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי