קלופ על העימות עם סלאח: "אין שום בעיה בינינו, העניין נפתר"

play
יושיע כמחליף? מוחמד סלאח לצד יורגן קלופ | רויטרס
צפו: ליברפול סיימה רק בתיקו 2:2 בחוץ נגד ווסטהאם ויצאה ממאבק האליפות 06:59

מנג'ר ליברפול שחרר את כל המעצורים במסיבת העיתונאים לקראת טוטנהאם: "הלחץ ירד, אולי נחזור לשחק את הכדורגל שלנו". וגם: מדוע לדעתו כשלו האנגליות במפעלים האירופיים?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול יצאה ממאבק האליפות אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון וכבר עתה ברור שיורגן קלופ יסיים את עונתו התשיעית והאחרונה באנפילד ללא תואר. אולי בשל כך הוא הרשה לעצמו הבוקר (שישי) לדבר בפתיחות במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם טוטנהאם ביום ראשון (18:30, ספורט1).

תחילה קלופ התייחס לכישלון הקבוצות האנגליות העונה במפעלים האירופיים, לאחר שאתמול אסטון וילה נכנעה בביתה 4:2 לאולימפיאקוס ואם לא תשלים מהפך אדיר בגומלין באתונה, לא תהיה אף נציגה מהפרמיירליג באחד הגמרים האירופיים: "אנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה זה קרה. זה לא שהליגה האנגלית מוערכת יתר על המידה, זו הליגה הכי טובה בעולם. הבעיה היא שהשחקנים זקוקים לעזרה, הם עובדים קשה מדי לאורך העונה – ובעונה הבאה עוד יהיו יותר משחקים עבור אלו שמשחקות באירופה".

יורגן קלופ מאמן ליברפול לצד מוחמד סלאח
יורגן קלופ מאמן ליברפול לצד מוחמד סלאח | אימג'בנק GettyImages

קלופ גם יצא למתקפה נוספת נגד רשת TNT: "זה ערוץ שלא אצפה בו יותר לעולם, אתם יכולים לבטל את המנוי שלי. הם אומרים שהם משלמים לנו כדי שנשחק כדורגל, אבל אני לא רואה את זה בצורה כזו. אנשים יכולים לשרוד אם לא יהיו משחקים כמה ימים, אבל אנחנו משחקים כל שלושה ימים. הם מעזים לשבץ אותנו ברצף של חמישי-ראשון-רביעי-שבת ב-12:30 (שעון אנגליה). אני מחכה שארגון זכויות האדם הבינלאומי יטפל בהם. אני רוצה פעם אחת להיות חלק מהפגישה שבה קובעים שאנחנו נשחק בשבת ב-12:30 וכולם מיד פורצים בצחוק", אמר לאור ריבוי הפעמים שזה קרה למייטי רדס.

לאחר מכן עדכן קלופ שוירג'יל ואן דייק בספק למפגש ואילו דיוגו ז'וטה טרם חזר לאימונים. כאשר נשאל על מוחמד סלאח לאחר שהשניים נצפו מתעמתים על כר הדשא בלונדון במשחק נגד ווסטהאם, אמר: "העניין נפתר. אין שום בעיה בינינו. אם לא היינו מכירים אחד את השני כל כך הרבה זמן, אני לא יודע לומר איך זה היה מסתיים. אנחנו מכבדים אחד את השני ובאמת שאין שום בעיה. הכל בסדר, אנחנו ממשיכים הלאה".

לסיום אמר לקראת טוטנהאם שעדיין נאבקת על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות אחרי שאמש הפסידה לצ'לסי 2:0 בדרבי: "הלחץ לא קיים יותר וזה יהיה נחמד מאוד אם שוב נשחק את הכדורגל הטוב שלנו. גם מאבק האליפות לא הסתיים, למרות שאני מודה שזה נראה ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי