יונייטד לא תפטר את טן האח, אך גורלו נחרץ. מוריניו רוצה לחזור

מייקל אואן המליץ למנות מיידית את סטיב מקלארן, פול סקולס הסכים, אך בתקשורת נטען: המאמן יסיים את העונה - ויעזוב. במועדון לא ממהרים להשיב את "המיוחד"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מלקקת את הפצעים אחרי ה-4:0 המשפיל שחטפה מקריסטל פאלאס אמש (שני). לפי דיווחים באנגליה, היה זה המסמר האחרון בארון של אריק טן האח, שלא אמור להמשיך בעונה הבאה, וכוכב העבר פול סקולס הסכים: "הקבוצה פשוט לא התאמצה, אתה לא אמור להפסיד ככה לקריסטל פאלאס. למשך תקופה חשבתי שאריק יקבל עוד שנה, בעיקר כי לא ברור מי אמור להחליף אותו, אבל ברור שהוא על זמן שאול. נראה כאילו הקבוצה כלל לא מאומנת".

כוכב העבר של נבחרת אנגליה מייקל אואן חושב דומה ומשוכנע שהשינוי על הקווים צריך להיות מיידי – ולא בקיץ. לטענתו, מי שצריך להיכנס לנעליו של טן האח הוא עוזר המאמן ומאמן נבחרת אנגליה לשעבר, סטיב מקלארן: "הוא איש מקצוע מעולה, לדעתי לא רואים כרגע את טביעות האצבע שלו על המועדון. סיטי תחסל את יונייטד בוומבלי, זה הולך להיות מביך. משהו חייב להשתנות וצריך לשנות עכשיו, כי עוד נותרו כמה משחקים גדולים. זה יכול להכריע האם יונייטד יהיו באירופה".

על אף הביקורת הזו, ב"טלגרף" טוענים שראשי מנצ'סטר יונייטד לא מתכוונים לזעזע את המערכת ולפטר את טן האח לפני סיום העונה או גמר הגביע מול סיטי ב-25 במאי: "אולי זה ייתן להולנדי קצת תקווה שישמור על עבודתו אם ינצח בגמר, למרות שההפסד לפאלאס כנראה חרץ את גורלו. מערכת היחסים שלו עם הסגל גרמה למספר בעיות העונה, וגורמים המקרובים לקבוצה טוענים שחסרים לו יכולות מוטיבציה ואמפתיה".

לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", ז'וזה מוריניו היה רוצה לשוב לקדנציה שנייה במועדון שפיטר אותו בדצמבר 2018 – אולם השדים האדומים לא חולקים את הרצון הזה: "הוא חבר של סר ג'יף רטקליף, אבל לא צופה פנייה ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי