השוער אנס צעירה בשנתה ושלח תמונות לחבריו לקבוצה: "מי מצטרף?"

play
סיפור מחריד. מייק אמרי | צילום מסך, אתר רשמי
צפו: ליברפול הובילה 1:3 בדקה ה-84, אך קרסה וסיימה ב-3:3 מול אסטון וילה 02:51

מקרה מזעזע באנגליה: מייקל אמרי, שוער בן 33, "חגג" את הזכייה בגביע לליגות נמוכות עם צעירה אותה אנס פעמיים. כתב האישום מתאר כיצד התעוררה למראהו נושך את ירכיה ושדיה, וכיצד ניסה להזמין את חבריו לקבוצה לאקט מיני

(גודל טקסט)

מקרה מזעזע באנגליה: מייקל אמרי, שוער בן 33, מואשם באונס ברוטלי ואכזרי של צעירה עימה בילה באוגוסט 2021, אחרי שזכה עם קבוצתו בגביע האנגלי לליגות נמוכות.

הצעירה העידה היום בבית המשפט ותיארה בפרטי פרטים את הלילה המזעזע שעברה, במהלכה נאנסה פעמיים על ידי אמרי, גם בזמן שישנה.

על פי העדות, הצעירה הגיעה לחדרו של אמרי במלון בלונדון כשהיא "מבושמת אך לא שיכורה", אחרי ששתתה בין 6 ל-7 פחיות בירה בפרק זמן של כ-8 שעות. היא הודתה שהמגע המיני הראשוני התקיים בהסכמה, אבל תיארה כיצד הכדורגלן הפך אלים וחסר רחמים בהמשך הלילה.

לדבריה, לאחר ששכבו בפעם הראשונה, היא נרדמה על המיטה והתעוררה למראהו של הכדורגלן מנסה להחדיר את איבר מינו לגופה, בעודו נושך אותה בירכיים ובשדיים. אמרי עשה בה את זממו גם לאחר שהתנגדה, וכעבור זמן קצר חזר על מעשיו בשנית, כשהפעם הצעירה מעמידה פנים שהיא ישנה, ומספרת שחשה שהיא "קופאת במקום".

הכדורגלן האנס מייק אמרי
סיפור מחריד. מייק אמרי | צילום מסך, אתר רשמי

בין לבין, אמרי צילם את הצעירה עירומה ללא הסכמתה ובזמן שישנה, והעביר את התמונות בקבוצות ווטסאפ עם חבריו לקבוצה, כשהוא מציע להם להצטרף. "עוד מישהו רוצה להתנסות?", כתב אמרי בצירוף תמונה של הצעירה בחזה חשוף, וכשאחד החברים ביקש תמונה של איברה המוצנע, צילם גם אותו.

בעדותה במשטרה סיפרה הצעירה שלא ידעה דבר על התמונות, וחשה ניתוק מהגוף בשעה שהשוער חילל את גופה. "הרגשתי שאני לא באמת נמצאת שם. הייתי מנותקת לחלוטין, וקפואה", סיפרה.

אמרי מצידו טען שקיים יחסי מין עם המתלוננת שלוש פעמים, "בהסכמה מלאה, ואחרי שלא הראתה אף סימן של אי שביעות רצון".

בינתיים המשפט נמשך.

עוד באותו נושא: אונס, כדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי