אקס ליברפול וטוטנהאם פרסם ב"לינקדאין": "עזרו לי למצוא קבוצה"

play
סטיבן קולקר ליברפול | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5 05:27

סטיבן קולקר שרשם אפילו הופעה בנבחרת אנגליה וכיום משחק בליגה החמישית בספרד, נואש לצעד הבא בקריירה: "פתוח להצעות גם כמאמן וגם כשחקן". אוהדי יונייטד עודדו: "בוא אלינו, תציל אותנו"

(גודל טקסט)

תחילת הקריירה של סטיבן קולקר הייתה מבטיחה למדי. הבלם האנגלי שגדל בטוטנהאם כבר חווה דקות בבוגרים של התרנגולים, המשיך לקריירה לא רעה בפרמיירליג וכבר חלם בגדול כשקיבל את ההזדמנות מיורגן קלופ בעונה הראשונה של הגרמני בליברפול, אך ההשאלה הסתיימה תוך חצי שנה, ומשם הוא דשדש בין סקוטלנד למועדונים בטורקיה ועד מלאגה סיטי מהליגה החמישית בספרד.

בעודו מכהן כמאמן-שחקן בקבוצה הספרדית, קולקר בן ה-32 מנסה לשנות את הקריירה שלו כמו שרבים בתחום עושים, ולכן הוא פנה לפלטפורמה הטובה ביותר לכך, אך המפתיעה ביותר בהתחשב היותו כדורגלן – לינקדאין. הרשת החברתית דרכה מיליונים ברחבי העולם מנסים להשיג קשרי עבודה, הפכה למקום בו מקווה הבלם האנגלי עם האזרחות מסיירה לאון, למצוא את המקום הבא שלו בקריירת הכדורגל.

סטיבן קולקר סיירה לאון
ישיג דרך לינקדאין את הקבוצה ה-16 בקריירה? קולקר | אימג'בנק GettyImages

"משפחת לינקדאין, בבקשה תעשו את הקסם שלכם. אני מחפש קבוצה חדשה לקראת עונת המשחקים של 2024/25, עם עדיפות בתפקיד המאמן, אך אני עדיין פתוח להצעות גם לשחק", כתב קולקר ברשת החברתית. "בזמן שאני מחפש להצעה שתתאים לי, אני ממשיך להעסיק את עצמי עם אימון, יועץ מנטלי ודוברות. אם תוכלו לשתף את ההודעה הזאת, אני אודה לכם מאוד ואעריך זאת".

לפרסום של קולקר הגיעו רבים שתייגו מאמנים וכתבו: "זקוק לשחקן הגנה? ממליץ לך עליו". אחרים הגיבו: "כדאי למצוא מועדונים באיחוד האמירויות, מציע לנסות את הכיוון בכלל של הליגות מהמפרץ, יש שם הרבה כסף", בעוד היו אוהדי מנצ'סטר יונייטד נואשים שרשמו: "קולקר, בוא ליונייטד. תציל אותנו כבר".

לאחר כל התגובות הרבות, הבלם פנה בעצמו לכולם והודה להם: "תודה רבה על התמיכה! קיבלתי הרבה קישורים מעניינים, אז תחזיקו לי אצבעות שאחד מהם יניב לי הצעה אמיתית".

סטיבן קולקר קווינס פארק ריינג'רס לצד דידייה דרוגבה צ'לסי
מלשמור על דרוגבה למצוא קבוצה בלינקדאין | אימג'בנק GettyImages

לקולקר הופעה אחת בנבחרת אנגליה, אחריה עבר לייצג את נבחרת סיירה לאון ורשם שם 13 הופעות. עוד לפני כן, במשחקים האולימפיים בלונדון ב-2012, רשם 4 הופעות במדי הנבחרת הבריטית.

עוד באותו נושא: טוטנהאם, ליברפול', סטיבן קולקר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי