שוחח עם טן האח: סאנצ'ו צפוי להישאר במנצ'סטר יונייטד

play
סאנצ'ו וטן האח | GettyImages, OLI SCARFF/AFP
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

הקשר שדווח שיימכר בעקבות הסכסוך עם ההולנדי, חזר לתוכניות: "יישרנו את ההדורים, אנחנו צריכים שחקנים טובים", הודה המנג'ר

(גודל טקסט)

ג'יידון סאנצ'ו כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למנצ'סטר יונייטד בעקבות העימות עם אריק טן האח בעונה שעברה, שכידוע כבר הוביל להשאלתו לבורוסיה דורטמונד בינואר האחרון, אלא שלפי דברי המנג'ר היום (שלישי), ההדורים יושרו והקשר צפוי להיות חלק מסגל המועדון בעונה הקרובה.

סאנצ'ו בן ה-24 נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בקיץ 2021 עבור 85 מיליון יורו, אולם התקשה לשחזר את יכולתו מדורטמונד ובספטמבר בשנה שעברה התעמת עם אריק טן האח ומאז נותר מחוץ לסגל. "הוא לא התאמן כמו שצריך, ולכן לא היה בסגל", אמר ההולנדי על ההחלטה להשיב ביציע את הקשר בהפסד 3:1 לארסנל וסאנצ'ו השיב אש ברשתות החברתיות: "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים, לא אתן לאנשים להגיד דברים שאינם נכונים בשום צורה. התאמנתי טוב מאוד השבוע. אני חושב שיש סיבות אחרות לעניין הזה, אני לא רוצה להיכנס אליהן. הייתי שעיר לעזאזל כבר תקופה ארוכה, וזה לא הוגן!".

ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages

מאז סאנצ'ו לא שותף במשחקי הקבוצה, מכיוון שסירב להתנצל בפני המנג'ר. בסופו של דבר הושאל לדורטמונד בחלון ההעברות של ינואר, במדיה הזכיר נשכחות והציג את היכולת שבזכותה נרכש בסכום עתק לפני שלוש שנים.

לאורך השבועות האחרונים בכלי התקשורת בממלכה טענו כי סאנצ'ו צפוי לעזוב והוא הוזכר כמועמד מוביל ליובנטוס, אלא שהיום טן האח שם קץ לשמועות כשהצהיר: "יישרנו את ההדורים ואנחנו מתקדמים. מנצ'סטר יונייטד צריכה שחקנים טובים וג'יידון הוא שחקן טוב. אנחנו ממשיכים הלאה, כן".

לאחר דבריו של טן האח, העיתונאי פלוריאן פלטנברג מרשת "סקיי" עדכן כי סאנצ'ו וטן האח שוחחו בימים האחרונים ושבמועדון שוקלים בחיוב את השארת סאנצ'ו בסגל. עם זאת, מכירה עשויה לצאת לפועל במקרה שתתקבל הצעה גבוהה עבור הקשר שמחזיק בחוזה עד 2026.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי