בגיל 18: לני יורו עבר למנצ'סטר יונייטד בעסקת ענק

play
לני יורו, בלם מנצ'סטר יונייטד | אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד
האם עומר אצילי יחזור למכבי חיפה ומה יעלה בגורלו של דיא סבע? צפו 11:25

הבלם הצעיר של ליל נמכר תמורת 62 מיליון יורו וחתם עד 2029 עם אופציה להארכה: "מרגיש שזה יכול להיות המקום המושלם עבורי"

(גודל טקסט)

לני יורו היה מחוזר במשך שבועות ארוכים על ידי ריאל מדריד ובתחילת הקיץ הוזכר גם כמועמד מוביל לפריז סן ז'רמן בשל הכינוי לו זכה בצרפת, "רפאל וראן הבא". בסופו של דבר, הערב (חמישי) הייתה זו מנצ'סטר יונייטד שהכריזה על רכישת הבלם בן ה-18 של ליל.

יורו מאוד רצה לעבור לריאל מדריד ובשלב יחסית מוקדם של הקיץ הבהיר שאין בכוונתו לעבור לפריז סן ז'רמן ודרש להימכר לאלופת אירופה וספרד, אלא שבתקשורת הצרפתית פורסם שההצעה הטובה ביותר הייתה ממנצ'סטר יונייטד, שבניגוד לריאל מדריד שהסכימה לשלם עבורו כ-40 מיליון יורו כולל בונוסים, הציעה 62 מיליון יורו תמורתו. בשל כך, לפי הדיווח, ליל הבהירה ליורו שאם לא יסכים להצעת השדים האדומים, יישב העונה ביציע.

לני יורו, בלם מנצ'סטר יונייטד
הבלם החדש של טן האח. יורו במעמד החתימה | אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

תחת הלחץ של ליל ובשל העובדה שמנצ'סטר יונייטד נענתה לדרישותיו, כעת הגיעה ההכרזה של השדים האדומים על צירופו של יורו – וכך יצא שמי שזכה לכינוי "וראן הבא", יהיה למעשה מחליפו של רפאל וראן שסיים חוזה ועזב את תיאטרון החלומות. יורו חתם עד 2029 עם אופציה לעונה נוספת ולמרות גילו הצעיר, עשוי לתפוס מקום של קבע במרכז ההגנה של אריק טן האח לצד ליסנדרו מרטינס הארגנטינאי.

לאחר החתימה אמר יורו לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד: "זה כבוד ענק עבורי להצטרף למועדון כל כך גדול בגיל כזה צעיר. כבר בשיחה הראשונה של עם אנשי המועדון הם הראו לי שקיימת תוכנית מסודרת עבורי, כדי שאוכל להתפתח ולהיות חלק מפרויקט שאפתני. אני מכיר את ההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד ומרגיש שזה יכול להיות המקום המושלם עבורי. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל".

עוד באותו נושא: מנצ'סטר יונייטד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי