טן האח מודה: יונייטד רחוקה מאוד מלהתחרות על אליפות

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: מנצ'סטר יונייטד מחזיקת הגביע האנגלי אחרי 1:2 יקר על מנצ'סטר סיטי 03:24

מנג'ר השדים האדומים טען כי המנטליות, הסטנדרטים והערכים במועדון זקוקים לשיפור וחשף כי הוא רוצה גם את דה ליכט: "נראה מה יקרה"

(גודל טקסט)

אוהדי מנצ'סטר יונייטד בוודאי לא אהבו לשמוע את המאמן הקודם ראלף רנגניק טוען כי המועדון זקוק ל"ניתוח לב פתוח", אולם המנג'ר הנוכחי אריק טן האח לא חולק עליו. "לא צריך משקפיים כדי להבין היכן הבעיות", אמר היום (שבת) בריאיון לתקשורת ההולנדית. "עכשיו השאלה איך פותרים אותן. זה לא מספיק לעשות שינויים קוסמטיים. ברפואה כנראה שצריך להמשיל את זה לניתוח לב פתוח".

"רנגניק צדק במאה אחוז", הוסיף טן האח, שקיבל במהלך הקיץ אמון מחודש מההנהלה לאחר הזכייה בגביע האנגלי. "אנחנו עובדים קשה מאוד כבר שנתיים, אבל ראלף צדק – זו משימה מאוד מסובכת. אנחנו רוצים להחזיר את המועדון להיכן שהיה לפני עשור – כזה שזוכה באליפות ויכול לזכות בליגת האלופות. אבל אנחנו עדיין מאוד רחוקים משם. עשינו צעדים בכיוון, אבל אנחנו עדיין לא שם בכל הנוגע למנטליות מנצחת. הסטנדרטים והערכים שלנו עדיין זקוקים לשיפור".

המנג'ר ההולנדי המשיך להתבטא בכנות די מפתיעה בנוגע לסגל אותו ירש: "לא הייתי בהלם, אבל התרבות והמנטליות של המועדון לא היתה טובה. היינו צריכים לשנות הרבה דברים".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | GettyImages

באותו ריאיון התייחס טן האח גם לאפשרות שמתייס דה ליכט יצטרף ללני יורו עד סגירת החלון: "אני מכיר אותו היטב כמובן, רציתי אותו כבר לפני שנתיים אבל הוא חתם בבאיירן מינכן. לא אני אחראי לכך שהשם שלו עלה, נחכה ונראה האם זה יקרה". לפי דיווחים בגרמניה, באיירן מינכן דורשת 50 מיליון יורו בצירוף בונוסים, סכום שהשדים האדומים לא מוכנים לשלם כרגע.

עוד באותו נושא: אריק טן האח, מנצ'סטר יונייטד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי