לני יורו: "ריו פרדיננד עזר לי מאוד בקבלת ההחלטה"

play
לני יורו, בלם מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית 00:58

הבלם בן ה-18 סיפר כיצד השתכנע בסופו של דבר לחתום במנצ'סטר יונייטד, על אף דרישתו הראשונית לעבור לריאל מדריד: "הגעתי למועדון הכי גדול בעולם"

(גודל טקסט)

לני יורו סירב להצעות מפריז סן ז'רמן ועל פי הדיווחים היה נחוש בדעתו לעבור לריאל מדריד, אבל בסופו של דבר נחת דווקא במנצ'סטר יונייטד. היו אלה השדים האדומים שהסכימו לשלם עבורו 62 מיליון יורו לליל – על פי הדיווחים 20 יותר מהבלאנקוס – וכך הוא הפך בגיל 18 בלבד לאחד השחקנים המשמעותיים בסגל של אריק טן האח.

לאחר שהוצג ואף הספיק לערוך הופעת בכורה במנצ'סטר יונייטד במשחק הכנה נגד ריינג'רס בשבת, יורו חשף פרטים נוספים על הדרך שבה השתכנע לעבור לאנגליה, למרות ההתעניינות והרצון העז שלו להצטרף לאלופת אירופה: "ריו פרדיננד התקשר אליי לפני שבועייים בערך. זה היה מאוד מרשים לדבר איתו, זה קודם כל", אמר ובכך אישר את הפרסומים על מעורבות פרדיננד במהלך השיחות, אחרי שבלם העבר גם "כיכב" בהודעת המועדון על רכישתו. "דיברנו 10 דקות בערך והוא עזר לי מאוד בקבלת ההחלטה. זה היה כבוד גדול עבורי לדבר איתו, ריו פרדיננד הוא אגדה במנצ'סטר יונייטד והיה שחקן הגנה אגדי", הוסיף יורו.

עוד אמר יורו על הבחירה ביונייטד, בשורותיה צפוי לשתף פעולה במרכז ההגנה עם ליסנדרו מרטינס: "זה מועדון היסטורי, הכי גדול בעולם. כשהייתי ילד הייתי רואה את ריו פרדיננד ביונייטד, הוא היה אחד הבלמים הכי גדולים בעולם ואני חושב שאין בן אדם שלא צפה בו משחק במנצ'סטר יונייטד בצעירותו. חלמתי להגיע למועדון הזה".

פרדיננד, כיום בן 45, שיחק 12 שנים במנצ'סטר יונייטד, מ-2002 ועד 2014 וזכה איתה בכל תואר אפשרי כולל בליגת האלופות בעונת 2007/8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי