"בקרוב תוגש לו הצעת ענק". דיווח: אלכסנדר ארנולד כבר החליט לגבי עתידו

play
טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול חוגג | רויטרס
צפו: אלכסנדר ארנולד כבש מהאוויר, נבחרת אנגליה הביסה 0:3 את בוסניה 02:15

באנגליה טוענים שהמגן "מחויב לקבוצת נעוריו במאה אחוז" ולא צפוי לעזוב את ליברפול לטובת ריאל מדריד: "לכולם במועדון יש הערכה עצומה אליו, וההנהלה תעשה כל מה שצריך כדי לשמור עליו לטווח ארוך"

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים הבוקר (רביעי) שטרנט אלכסנדר ארנולד לא יעזוב את ליברפול לטובת ריאל מדריד. כידוע, הבלאנקוס מביעים עניין במגן שיסיים את חוזהו באנפילד בתום העונה, אך ב"סאן" טוענים שהוא "מחויב למועדון נעוריו" ושבקרוב הוא צפוי לקבל הצעה לחתום על חוזה חדש.

אלכנסדר ארנולד שוחח עם המאמן החדש ארנה סלוט לפני היורו והמגן היה נשמע נרגש לקראת העידן החדש. גורם בליברפול אמר ל"סאן": "הייתה שיחה נהדרת, אבל המנג'ר כיבד את זה שטרנט ביקש להתרכז בטורניר. כמו שאר הסגל, הוא נרגש ומצפה לפתיחת האימונים ולפרק החדש".

אותו גורם הוסיף: "טרנט מחויב במאה אחוז לליברפול, שאמורה להגיש לו בקרוב הצעת ענק במטרה להשאירו לטווך ארוך. לכולם במועדון יש הערכה עצומה אליו, וההנהלה תעשה כל מה שצריך כדי לשמור עליו. כולם כאן מבינים היטב שיש לו עוד המון מה לתרום לליברפול".

טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול | אימג'בנק GettyImages

אוהדי ריאל מדריד בוודאי לא ישמחו לשמוע שלאחרונה התייחס אלכסדר ארנולד לליאו מסי, וקבע בצורה נחרצת: "מבחינתי, בהרבה מאוד אספקטים של המשחק, הוא השחקן הטוב ביותר בעולם בכל רגע נתון. הוא יכול לעשות כמעט מה שהוא רוצה במגרש, ובגלל זה הוא הגדול ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי