ליברפול הגישה לאחד מכוכבי ריאל מדריד "הצעה שהוא לא יכול לסרב לה"

play
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות 2024 | רויטרס
צפו: ארדה גולר כבש שער עצום, טורקיה גברה 1:3 על גאורגיה במשחק ענק 05:28

בספרד טוענים שהקבוצה של ארנה סלוט מנסה לפתות את היהלום של הבלאנקוס, ש"יודע שהוא יצטרך להילחם על מקומו אם יישאר בברננבאו"

(גודל טקסט)

בספרד טוענים שליברפול מנסה לפתות את ארדה גולר להצטרף לשורותיה והגישה ליהלום של ריאל מדריד "הצעה שהוא לא יכול לסרב לה". הטורקי "מושך את תשומת הלב של המועדונים המובילים באירופה" אחרי שהרשים ביורו 2024 והוביל את נבחרתו עד לשלב רבע הגמר, והקבוצה של ארנה סלוט היא כרגע זו ש"הראתה הכי הרבה עניין" בהחתמת היהלום בן ה-19.

עוד נטען כי ליברפול מחפשת מחליף למוחמד סלאח בן ה-32 שכידוע יסיים את חוזהו במועדון בתום העונה הקרובה ועשוי לעבור לליגה הסעודית. למרות העניין הרב שמגלה ליברפול והפנייה שלה לשחקן עצמו, ריאל מדריד הבהירה לגולר שהיא רואה בו "חלק חשוב מעתיד המועדון".

עונה אחרונה בליברפול? מוחמד סלאח | רויטרס

המכשול מבחינת הטורקי, בטח אחרי החתמת קיליאן אמבפה, הוא מאבק לא פשוט על דקות משחק מול כמה מהשחקנים הכי טובים בעולם. "ארדה יודע שהוא יצטרך להילחם על מקומו אם הוא יישאר", נכתב ונטען כי "קרלו אנצ'לוטי מאמין בגו והבטיח לו שיהיו לו הזדמנויות להוכיח את עצמו בעונה הקרובה, למרות הדקות המעטות שהיו לו בעונה שעברה. אנצ'לוטי מודע לתחרות העזה, אבל הוא גם יודע ששחקנים כמו גולר יכולים להיות מכריעים ברגעי מפתח של העונה".

נטען כי הגעת אמבפה נתפסת כ"אתגר חיובי" על ידי גולר, ש"נחוש לנצל כל הזדמנות שיקבל לשחק". מנגד, "העניין הרב שליברפול מגלה בו רק מעניק לו ביטחון ואמונה בעצמו". בדיווח אחר נכתב ש"גולר רוצה לעזוב ולא רוצה להעביר עוד עונה בלי דקות משחק משמעותית, אך הבלאנקוס מסרבים למכור אותו ומתעקשים שאנצ'לוטי יעניק לו יותר קרדיט להוכיח את עצמו העונה".

ארדה גולר נבחרת טורקיה | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי