בגלל "הצלת העונה": הסיבה שאדרסון עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי

play
סטפן אורטגה מחליף את אדרסון בשער מנצ'סטר סיטי | רויטרס
צפו: אורטגה עצר את סון עם הצלת העונה, צמד של הולאנד קירב את סיטי לתואר 06:43

באנגליה טוענים שהשוער של האלופה החליט לא להאריך את חוזהו בעקבות השבחים שקיבל אורטגה במופע ההצלות נגד טוטנהאם לקראת סיום העונה. פפ הכחיש, אך השאיר מקום לספק: "אף פעם אין וודאות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כבר תקופה שאדרסון מבוקש בערב הסעודית, כשעל פי דיווחים הוא זכה להצעות גם מאל נאסר וגם מאל איתיחאד. השוער הברזילאי בן ה-30 של מנצ'סטר סיטי הפך בין הקורות של האלופה האנגלית לאחד הטובים בעולם בעמדתו מאז שחתם בשורות הקבוצה ב-2017, ועם דיווחים רבים על כך שהוא צפוי להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2026, כעת נראה שהברזילאי התערער מסיבה שלאו דווקא כלכלית.

בשלבים המכריעים של העונה אדרסון נפצע פעמיים, כולל במחזור אחד לפני הסיום במשחק החשוב נגד טוטנהאם, בו סיטי הייתה זקוקה לניצחון כדי לשמור על סיכוי לזכייה באליפות במירוץ נגד ארסנל. התכולים התקשו, ועל אף יתרון, ראו את השוער הבכיר נפצע ויורד לספסל, כשסטפן אורטגה, שרגיל לשחק רק במשחקי הגביע, החליף אותו וסיפק מופע הצלות, כולל שתיים מרהיבות מול יונג מין סון ודיאן קולוסבסקי.

לפי ה"אתלטיק" וה"דיילי מייל", אדרסון כבר היה מוכן להאריך חוזה בסיטי, אבל על פי הדיווחים מהתקשורת האנגלית, הוא הושפע מהשבחים שקיבל אורטגה, הרגיש רע חברתית ומבחינת חדר ההלבשה והאוהדים שחיבקו את היכולת של השוער המחליף, והחליט להמתין להצעות מערב הסעודית.

אדרסון, שוער מנצ'סטר סיטי
אדרסון, שוער מנצ'סטר סיטי | רויטרס

"זכינו בליגת האלופות בגלל אדרסון, הוא מספר 1 שלנו", סיפר פפ גווארדיולה, מאמנו של השוער כשנשאל לגבי האפשרות שהברזילאי יעזוב. "אף פעם אין וודאות, אולי יהיה שחקן שיעזוב בקיץ, אבל הרוב המוחלט ימשיך".

עוד באותו נושא: אדרסון, מנ''צסטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי