הולאנד: "יורו 2024 לא עניין אותי, צפיתי קצת בגמר"

play
ארלינג הולאנד שחקן נבחרת נורבגיה חוגג שער | GettyImages, FREDRIK VARFJELL/AFP
צפו: צמד מרהיב של פודן נתן לסיטי 1:3 ואליפות, קודוס צימק במספרת אדירה 03:49

הכוכב הכי גדול שנעדר מאליפות אירופה הודה: "לא היה לי אכפת, הכדורגל המון בחיים שלי והקיץ יכולתי לנוח וליהנות". ומה היה לפפ גווארדיולה לומר על עתידו?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחת הנבחרות הכי מפתיעות שלא הצליחה להעפיל ליורו 2024 הייתה נורבגיה, מה שכמובן הפך את ארלינג הולאנד לכוכב הכדורגל הגדול ביותר שלא זכה להתחרות על תואר אלוף אירופה. הלילה (בין שישי לשבת) הוא סיפק התייחסות ראשונה לכך, לפחות מאז שהתחרות הסתיימה וספרד הניפה את הגביע.

הולאנד הגיע ביחד עם מאמנו פפ גווארדיולה למסיבת עיתונאים לקראת משחק ההכנה של מנצ'סטר סיטי נגד מילאן הלילה בניו יורק (ראשון, 01:00, ספורט2) והודה כאשר נשאל האם צפה במשחקי יורו 2024: "לא צפיתי ברוב המשחקים".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד ארלינג הולאנד
"נותן לאחרים לדבר עלי ואני מדבר עם הרגליים על המגרש" | אימג'בנק GettyImages

"הכדורגל נמצא המון בחיים שלי ואני לא חושב שהייתי צריך עוד כדורגל בקיץ", המשיך הולאנד שהפתיע רבים, "צפיתי קצת במשחקי ההכרעה ובגמר, אבל אני לא יודע, זה לא עניין אותי ולא היה לי כל כך אכפת. הרגשתי רע שלא הצלחנו להעפיל למונדיאל ועוד יותר רע כאשר לא עלינו ליורו. אני מקווה שנעשה את זה ב-2026, ואם לא אז לפחות ליורו הבא ב-2028. יהיה גם את מונדיאל 2030, מקווה מאוד שאזכה לשחק עם נורבגיה לפחות באחת התחרויות".

כאשר נשאל הולאנד האם בחר שלא לצפות ביורו בעקבות האכזבה שהוא לא שם, הבהיר: "לא. הייתי מאוד רוצה לשחק ביורו 2024 ואני מאוד מקווה שזה יקרה יום אחד, אבל זה היה הקיץ הראשון שלי מאז 2017 שיכולתי לנוח וליהנות. הגוף שלי היה זקוק למנוחה ואני עכשיו מוכן לעונה החדשה".

אחריו דיבר גווארדיולה שהבהיר באשר לעתידו לאור הדיווחים לאחרונה כי יעזוב בתום העונה: "אני כאן כבר שמונה שנים וזה ברור שלא אשאר עוד שמונה שנים, לכן אני יותר קרוב לעזיבה מאשר להישארות – אבל ממש לא אמרתי שאני עוזב. כשארצה לעזוב, אומר זאת. זה לא משהו שאמרתי, לגבי הארכת חוזה אנחנו נראה עוד – אני לא יכול לומר בוודאות שזה לא יקרה. אשמח להישאר, אבל להיות תשע שנים במקום אחד זה לא פשוט ואני עוד אחשוב על זה ואחליט מה הכי טוב, לא רק לי אלא גם למועדון ולשחקנים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי