חוליאן עקץ את פפ, שעקץ בחזרה: "שיעדכן אותנו בהחלטה"

חלוץ מנצ'סטר סיטי טען שהוא "שוקל את עתידו כי הוא לא שיחק במשחקים החשובים". מאמנו הגיב: "יודע שהוא רוצה לשחק, אבל יש לי גם שחקנים אחרים שרוצים"

(גודל טקסט)

חוליאן אלברס משחק בימים אלו עם נבחרת ארגנטינה באולימפיאדה למרות שעתידו המקצועי נכון לעכשיו אינו ברור. החלוץ בן ה-24 שכיכב גם במונדיאל וגם בקופה האחרון, שבו זכתה הנבחרת שלו, זכה אומנם באליפות עם מנצ'סטר סיטי בעונה החולפת, אך "בילה" הרבה משחקים על הספסל ושימש למעשה כמחליפו של ארלינג הולאנד, למרות שבהרבה משחקים הוא פתח לצידו.

אלברס שוקל לעזוב את סיטי כדי להיות שחקן הרכב קבוע והקבוצה שהוזכרה כמועמדת בכירה להחתים אותו היא אתלטיקו מדריד. בריאיון שערך לתקשורת הארגנטינאית במהלך האולימפיאדה, אלברס התייחס לעתידו ואמר: "אני עדיין לא עצרתי לחשוב על מה אני הולך לעשות. בעונה שעברה הייתי אחד השחקנים ששיחקו הכי הרבה דקות בקבוצה".

חוליאן אלברס, נבחרת ארגנטינה
שוב כובש בחצי הגמר. אלברס | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega

"אבל זה נכון. בסופו של דבר, במשחקים חשובים, זה לא נעים להישאר בחוץ. יהיה לי זמן לשקול את ההחלטה שלי. לא עצרתי לחשוב על הדברים בשקט. אחרי המשחקים האולימפיים אפנה זמן לחשוב על מה אני רוצה לעצמי".

החלוץ, ששיחק בעבר בריבר פלייט, דיבר על האפשרות שמאמן הקבוצה מרסלו גז'ארדו יחזור למועדון הארגנטינאי. "כאוהד, אני תמיד רוצה שריבר תצליח. אני מקווה שמרסלו יחזור למועדון ויצליח. אם זה יקרה, אני כמובן אשמח מאוד בגלל ההיסטוריה שלו עם המועדון. אני מקווה שהוא יגיע עם כל האנרגיה שלו כדי להחזיר את ריבר למקומה הראוי", הוא אמר.

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי עם חוליאן אלברס
פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי עם חוליאן אלברס | אימג'בנק GettyImages

אלא שנראה שפפ לא ממש אהב את הרמזים האלו של חוליאן אלברס ועקץ בחזרה כשאמר: "קראתי שהוא הולך לחשוב על זה. בסדר, תחשוב על זה. כשהוא יסיים לחשוב על העתיד שלו, הסוכן שלו יצלצל אלינו ונראה מה יקרה. חוליאן שיחק הרבה. הוא רוצה עוד? בסדר, שיחשוב על זה. כשהוא יחשוב על זה הוא יידע אותנו".

"אנחנו לא חושבים להחליף אותו. אני יודע שהוא אמר שהוא יעצור ונחשוב על זה, נראה מה יקרה. אני יודע שהוא רוצה לשחק במשחקים החשובים, אבל יש גם אחרים. ויש לנו 18, 19 שחקנים שרוצים לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי