תמורת סכום שיא: נסגרה מכירתו של אלברס מסיטי לאתלטיקו

מנצ'סטר סיטי תשבור את שיא ההעברות שלה אחרי שהסכימה למכור אותו לספרדים תמורת כמעט 95 מיליון יורו, פפ יחתים חלוץ במקומו?

(גודל טקסט)

האם מנצ'סטר סיטי עומדת לשבור את שיא ההעברות שלה? באנגליה מדווחים שאתלטיקו מדריד סיכמה על רכישתו של חוליאן אלברס תמורת סכום כולל של כמעט 95 מיליון יורו. כידוע, חלוץ נבחרת ארגנטינה שהביע בפומבי את ההתלבטות שלו אם לעזוב את סיטי, סיכם את תנאיו בקבוצה אותה מאמן דייגו סימאונה הארגנטינאי.

העסקה התבשלה מספר ימים וביום שני דווח שהצדדים הגיעו לסיכום סופי. אם העסקה אכן תושלם, סיטי תעשה רווח עצום על החלוץ, אותו סיטי רכשה מריבר פלייט תמורת כ-21.4 מיליון יורו בינואר 2022. אלברס צפוי להיות הרכש השלישי של אתלטיקו מדריד ואחרי שיתוף הפעולה עם ארלינג הולאנד, הוא הפעם ישתף פעולה עם החלוץ השני של נבחרת נורבגיה – אלכסנדר סורלות' שנרכש מוקדם יותר מוויאריאל.

חוליאן אלברס, נבחרת ארגנטינה
שוב כובש בחצי הגמר. אלברס | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega

אתלטיקו מדריד מכרה כידוע את אלברו מוראטה למילאן ושחררה גם את ממפיס דפאי, כך שהנורבגי והארגנטינאי ירכיבו חודש חדש לחלוטין, כשמאחוריהם אמור לשחק אנטואן גריזמן.

אלברס ערך 54 הופעות בכל המסגרות עבור סיטי בעונה שעברה, תוך שהוא תורם 19 שערים ו-13 בישולים. הוא היה גורם מכריע בעזרה לקבוצתו של פפ גווארדיולה לזכות בפרמייר ליג, ליגת האלופות וגביע ה-FA בעונת 2022/23, כאשר סיטי הפכה לקבוצה האנגלית השנייה בהיסטוריה שזוכה בטרבל.

אלברס גם שיחק גם תפקיד מכריע בזכייה של ארגנטינה במונדיאל 2022 בקטאר וזכה בקופה אמריקה פעמיים. הוא רשם 36 הופעות במדי נבחרתו, כאשר גם בקופה אמריקה הוא היה החלוץ הבכיר של חאבייר מסצ'ראנו, של האלביסלסטה הודחו מול צרפת ברבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי