כסף לא אמור להוות מכשול: מנצ'סטר סיטי סימנה את המחליף של חוליאן אלברס

play
חוליאן אלברס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער | רויטרס
צפו: ארלינג הולאנד כבש שלושער, מנצ'סטר סיטי ניצחה 2:4 את צ'לסי 03:27

באנגליה טוענים שהאלופה שמה עין על שחקן שעשוי למלא את החלל שיותיר הארגנטינאי שכידוע צפוי להימכר לאתלטיקו מדריד בסכום שיא

(גודל טקסט)

על פי כל הדיווחים באנגליה ובספרד, חוליאן אלברס צפוי להפוך בקרוב לשחקן אתלטיקו מדריד, שתשלם למנצ'סטר סיטי סכום שיא של 95 מיליון יורו. כידוע, הארגנטינאי לא היה מרוצה מכך שהוא נותר על הספסל במשחקים גדולים בעונה שעברה וככל הנראה החליט לצאת לדרך חדשה. בבירת ספרד, כך נראה, הוא יקבל מבן ארצו דייגו סימאונה את המפתחות להוביל את ההתקפה.

עדיין לא ברור מי ייכנס לנעליו של אלברס בסיטי, אך באנגליה טוענים שהאלופה סימנה את פדרו נטו מוולבס, לו חוזה עד קיץ 2027 ושווי השוק שלו מוערך על ידי "טרנספר מרקט" ב-55 מיליון יורו.

פדרו נטו חוגג | Julian Finney/Getty Images

 אם העסקה אכן תושלם, סיטי תעשה רווח עצום על החלוץ, אותו רכשה מריבר פלייט תמורת כ-21.4 מיליון יורו בינואר 2022. כעת, היא עשויה לנצל חלק מהסכום לרכישת שחקן התקפה. אלברס צפוי להיות הרכש השלישי של אתלטיקו מדריד ואחרי שיתוף הפעולה עם ארלינג הולאנד, הוא הפעם ישתף פעולה עם החלוץ השני של נורבגיה – אלכסנדר סורלות' שנרכש מוויאריאל.

אלברס ערך 54 הופעות בכל המסגרות עבור סיטי בעונה שעברה, תוך שהוא תורם 19 שערים ו-13 בישולים. הוא היה גורם מכריע בעזרה לקבוצתו של פפ גווארדיולה לזכות בפרמייר ליג, ליגת האלופות וגביע ה-FA בעונת 2022/23, כאשר הפכה לקבוצה האנגלית השנייה אי פעם שזוכה בטרבל.

חוליאן אלברס | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי