כריסטיאנו רונאלדו יפרוש מכדורגל ויתחיל קריירה חדשה? "הידע שלו מטורף"

play
הסוף מתקרב? רונאלדו | James Gill - Danehouse / Contributor
רונאלדו בחוץ: צפו בפורטוגל מודחת על ידי צרפת בפנדלים 04:39

חברו לשעבר של הפורטוגלי ממנצ'סטר יונייטד המליץ לו להתחיל לאמן: "יש לו את הרצון של סימאונה והאמינות של זידאן. אנשים מכנים אותו "אובססיבי" או "משוגע", אבל הוא הכי גדול אי פעם וראוי להערצה"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אומנם הציג יכולת לא מספיק טובה במדי נבחרת פורטוגל ביורו 2024, אך באל נאסר הסעודית הוא לא מפסיק לחורר לרשתות ובשלב זה לא נראה שהוא מתכוון לתלות את הנעליים בקרוב. למרות זאת, חברו לקבוצה לשעבר ממליץ לו על קריירה חדשה ומסקרנת.

לואיס סאהה, ששיתף עם רונאלדו פעולה במדי מנצ'סטר יונייטד, טען: "לכריסטיאנו יש את היכולת להיות מאמן מצליח מאוד, כולם מכירים את האנרגיה והתשוקה שלו. יש לו את הרצון של דייגו סימאונה ואת האמינות של זינדין זידאן. השילוב הזה, כמו גם העבודה תחת מאמנים כמו אלכס פרגוסון, ז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי, הוא יביא איתו ידע מטורף. זה לא קשור לכדורגל, אבל הוא מייצג כל כך הרבה מבחינת איך אדם צריך להתנהל ולהשיג את המטרות שלו. הוא יכול להיות מאמן וגם נשיא. הוא טועה כמו כולם, אבל הוא מעולם לא הפסיק לעבוד קשה וזה ראוי להערצה".

סאהה המשיך: "כריסטיאנו כבר הוכיח את כל מה שהוא היה צריך – הוא עשה הכל בכדורגל. הוא השגריר הטוב ביותר של כל ענפי הספורט, אני לא ראיתי אף ספורטאי בעולם שהקריב כל כך הרבה כמוהו. יש אנשים שמכנים אותו 'אובססיבי' או 'משוגע', אבל האמת היא שהוא השחקן הגדול ביותר אי פעם. אני מכבד אותו כשחקן וכאדם ולא בגלל ששיחקתי איתו אלא בגלל כל מה שהוא עשה והשיג בכדורגל. אחרי כל זה, מבחינתי זה בכלל לא משנה איפה הוא יחליט לפרוש".

לואיס סאהה, כריסטיאנו רונאלדו | John Peters / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי