"אנחנו רוצים חלוץ כמו ארלינג הולאנד. ויקטור אוסימן יכול להיות האיש הזה"

play
ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי | רויטרס
צפו בתקציר: ויניסיוס סיפק בישול מושלם, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את צ'לסי 01:30

אקס צ'לסי ג'ון אובי מיקל סבור שבן ארצו ישדרג את הבלוז: "אני מנסה לוודא שהמועדון בראש סדר העדיפויות שלו, ואערב גם את דרוגבה"

(גודל טקסט)

ג'ון אובי מיקל פועל במרץ כדי שבן ארצו ויקטור אוסימן יחתום בצ'לסי. קשר העבר של המועדון התייחס לאפשרות שהחלוץ, שלאחרונה ביקש לעזוב את נאפולי, יצטרף לבלוז: "אנחנו רוצה מישהו שיוכל לבשל ולהבקיע. מישהו כמו ארלינג הולאנד, וזה משהו שאוסימן יכול להביא לצ'לסי".

קשר העבר הניגרי המשיך וסיפר: "אני מקווה שהפעם אוהדי צ'לסי יראו אותו סוף סוף מגיע למועדון. אני שולח לו את ההודעות והשיחות שאני מקבל מאוהדים שרוצים שהוא יבוא ומוודא שצ'לסי בראש סדר העדיפויות שלו. כמו שזה נראה, הוא אוהב את המועדון ורוצה להצטרף".

ויקטור אוסימן | אימג'בנק GettyImages

על כך שהוא מבוקש במועדונים גדולים נוספים: "אני בטוח שיש לו הצעות מהקבוצות הבכירות ומאמין שאם נצליח להחתים אותו, זה יהיה פנטסטי עבור המועדון. ויקטור זה מישהו שיבקיע שערים, שחקן שהמועדון צריך. הוא בחור פנטסטי ואני מקווה שהוא יגיע לסטמפורד ברידג'".

לסיום, אובי מיקל הבטיח לנסות להיעזר גם באחד השחקנים הכי גדולים בתולדות צ'לסי: "אנסה כמיטב יכולתי לוודא שדידייה דרוגבה גם ידבר עם ויקטור, יחלוק איתו את הרעיונות שלו ויבהיר לו מה המשמעות של המועדון עבורנו, כולנו רוצים לראות את ויקטור מצטרף הקיץ לצ'לסי".

דידייה דרוגבה
דידייה דרוגבה, אגדת צ'לסי | Photo by Scott Heavey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי