סגירת מעגל: הקמאבק המרגש של הקיץ יושלם תמורת שישה מיליון יורו?

play
כריסטיאן אריקסן לצד קאסמירו | Orlando Ramirez / Stringer
צפו: שער דרמטי של זירקזי בבכורה נתן למנצ'סטר יונייטד ניצחון על פולהאם 01:57

אייאקס רוצה להחזיר לאמסטרדם את כריסטיאן אריקסן, שהצטרף למחלקת הנוער שלה בגיל 16 וסייע לקבוצה הבוגרת לזכות ב-3 אליפויות

(גודל טקסט)

האם כריסטיאן אריקסן בדרך לקאמבק מרגש? באנגליה מדווחים שאייאקס רוצה להחזיר את הדני, שהצטרף למחלקת הנוער שלה בשנת 2008 כשהיה בן 16 ונמכר לטוטנהאם כעבור חמש שנים, אחרי שזכה עם המועדון ההולנדי בשלוש אליפויות וגביע אחד. לקשר הוותיק נותרה שנה אחת בחוזהו במנצ'סטר יונייטד, אך מה שעשוי לסבך את העסקה זה המצב הכלכלי של הקבוצה מאמסטרדם, שככל הנראה תצטרך לדלל את הסגל לפני שתצרף שחקנים חדשים.

על פי הדיווחים, מנצ'סטר יונייטד פתוחה למכירת אריקסן בחלון הנוכחי ותדרוש עבורו כשישה מיליון יורו. הדני בן ה-32, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן אריק טן האח, פתח בעונה שעברה ב-12 משחקי ליגה בלבד ורשם בסך הכל 28 הופעות בכל המסגרות.

כריסטיאן אריקסן במדי אייאקס | VI-Images / Contributor

אריקסן עצמו אמר כי "נותרה לי שנה אחת בחוזה, אז מבחינתי אני שחקן יונייטד. המשפחה שלי מרגישה טוב בעיר. מבחינת כדורגל, אני רוצה לשחק ואני מרגיש שאני במקום טוב מהבחינה הזו".

למרות ההסתכלות החיוביות שלו על הדברים, עתידו של אריקסן כאמור ממש לא ברור. במשחק פתיחת הפרמיירליג, בו השדים האדומים ניצחו את פולהאם 0:1, הקשר הדני נותר על הספסל של טן האח ובאנגליה סבורים שהוא עשוי למצוא את עצמו בקרוב מחוץ לאולד טראפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי