"כשהוא בכושר מלא, מנור סולומון מסוגל 'להרוס' את הצ'מפיונשיפ"

באנגליה מנתחים את ההשאלה של שחקן הכנף ללידס ("היא קיבלה שחקן פרמיירליג והוא קיבל קבוצת פרמיירליג), ומתייחסים גם לעתידו בטוטנהאם: "אם לא תהיה לו עונה יוצאת דופן, קשה לראות אותו חוזר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מנור סולומון הושאל אתמול (שלישי) באופן רשמי מטוטנהאם ללידס ובמועדון הפאר מיורקשייר ממתינים לבכורה שלו בכיליון עיניים ותוהים כיצד החיבור יעבוד. העיתונאי אלסדייר גולד, שמסקר את טוטנהאם, התראיין ל-Leeds-Live והתבקש לספק תחזית.

"לידס מקבלת שחקן ברמת פרמיירליג – ברגע שהוא ימצא את הקצב והחדות שלו", אמר גולד, "סולומון מצדו, הצטרף לקבוצה ברמת פרמיירליג, שכרגע נמצאת צעד אחד מאחור. מנור רצה להישאר כאן, להחזיר את עצמו למסלול באנגליה. לדעתי זו עסקה טובה ומשתלמת לכולם".

גולד נשאל האם לישראלי יש עתיד בטוטנהאם והשיב: "לאנג' פוסטקוגלו יש הרבה מאוד שחקני כנף ואם סולומון לא יעשה עונה מדהימה ויוצאת דופן בלידס, יהיה לו קשה מאוד למצוא את הדרך חזרה. אני חושב שהספרס יבחנו לכל אורך העונה את האפשרות למכור אותו ללידס".

העיתונאי סיכם: "בלידס, מנור יקבל יותר דקות ויהיה לו צ'אנס למצוא מחדש את החדות שלו – אני מקווה שזה יקרה ואז תקבלו את השחקן שהבריק במדי טוטנהאם במשחקי ההכנה בקיץ הקודם. אם לידס תקבל את הגרסה ההיא של סולומון, יהיה לה שחקן כנף שמסוגל 'להרוס' את הצ'מפיונשיפ".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם
סולומון ימשיך לעונה שלישית בפרמיירליג? | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

לידס מכרה בשבועות האחרונות שלושה שחקני התקפה מרכזיים בסכום כולל שנע סביב 103 מיליון ליש"ט: ג'ורג'יניו רוטר, קריסניו סאמרוויל ולואיס סיניסטרה. מהסיבה הזו, לא בטוח שסולומון הוא השחקן האחרון שמגיע. חלון ההעברות ייסגר ביום שבת ועד אז בלידס מקווים לצרף גם את רולאנד שולואי מפרייבורג, שמשחק בעיקר בכנף ימין וכחלוץ.

לידס התחילה את העונה עם שתי תוצאות תיקו וניצחון חוץ 0:2 נגד שפילד וונסדיי. בתווך, היא הודחה מגביע הליגה אחרי תבוסה 3:0 למידלסברו. ביום שבת היא תארח את האל סיטי (17:00) במשחק שבו סולומון עשוי לערוך בכורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי