עשיר מאוד, אבל גם נדיב וחכם: כמה כסף פפ גווארדיולה מרוויח במנצ'סטר סיטי?

play
פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי במצעד הזכייה בליגת האלופות | GettyImages, PAUL ELLIS
צפו בתקציר: הולאנד הפציץ שלושער, מנצ'סטר סיטי דרסה את איפסוויץ' 06:59

באנגליה דווח כי המאמן הוציא מכיסו כ-700 אלף ליש"ט וחילק בונוסים שמנים לעובדי המועדון, ביניהם טבחים ומאבטחים. האם הוא יכול להרשות לעצמו "להתפזר" ואיפה הוא בהשוואה להולאנד ודה בראונה?

(גודל טקסט)

בתקשורת האנגלית דווח כי פפ גווארדיולה הוציא כ-700 אלף ליש"ט מכיסו והעניק לכל עובד במנצ'סטר סיטי בונוס בגובה 10,000 יורו וזאת כאות הוקרה על העבודה הקשה שהשקיע במהלך העונה שעברה והתרומה שלו להצלחה הגדולה של המועדון שזכה באליפות רביעית ברצף.

יהיו שיגידו שלא מדובר בכסף גדול עבור המנג'ר המצליח, והם ככל הנראה צודקים, אך מדובר במהלך אצילי וניהולי, שמטרתו להעניק לכלל העובדים תחושת שייכות ובין השאר גם נותן לפפ נקודות זכות בקרב "העובדים הפשוטים" ורותם את כולם תחת אותה מטרה: הצלחת המועדון.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה | רויטרס

בעקבות הצעד הנדיב של פפ, בדקנו כמה כסף מרוויח המנג'ר של מנצ'סטר סיטי והמספרים מעידים שהוא בהחלט יכול לעמוד בבונוס הנדיב שהוציא מכיסו וחילק לעובדי המועדון.

על פי הדיווחים, אלופת אנגליה משלמת לפפ 23.3 מיליון יורו בעונה, מה שאומר ששכרו החודשי עומד על קצת יותר מ-1.9 מיליון יורו. בשבוע, אגב, הוא מרוויח יותר מ-450 אלף יורו, מה שהופך אותו למשתכר השלישי הכי בכיר במועדון, אחרי שני הכוכבים ארלינג הולאנד וקווין דה בראונה.

עוד באותו נושא: מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי