הוא כבר מודה לאללה: אייבן טוני צוחק על כולכם אחרי שנחשף שכרו בסעודיה

play
| צילום מסך, ivantoney1, אינסטגרם
אנגליה האחרת: צפו במהפך ששלח את האנגלים לגמר היורו 04:13

החלוץ האנגלי בחר לעבור לערב הסעודית תמורת משכורת שגדולה פי עשרה מזו שהרוויח בברנטפורד, עשה מהפך בטבלת המרוויחים ולגלג על מבקריו

(גודל טקסט)

החלוץ האנגלי אייבן טוני העלה פוסט עוקצני בחשבון האינסטגרם שלו, על רקע הביקורת שהוא סופג על המעבר שלו לאל אהלי מהליגה בערב הסעודית. החלוץ בן ה-28 עבר מברנטפורד לערב הסעודית תמורת כ-40 מיליון יורו על אף שהיה מחוזר על ידי קבוצות בכירות בפרמיירליג, והוא יוכל להכניס לכיסו כמעט 100 מיליון דולר אם ישלים את ארבע השנים שלו בנסיכות מהמפרץ. "אינשאללה, תהיה לנו עונה גדולה", כתב בחשבון שלו.

אייבן טוני אחרי הצגתו בקבוצתו החדשה אל אהלי מערב הסעודית
| צילום מסך, ivantoney1, אינסטגרם

טוני העלה סרטון עם נאום של שחקן הפוטבול האמריקאי לשעבר דיון סנדרס שבו הוא אומר: "תסתכלו עליי. מה אצלי גורם לכם לחשוב שאכפת לי מהדעה שלכם עליי? הדעה שלכם עליי, היא לא הדעה שיש לי על עצמי. לא עשיתם אותי, אז אתם לא יכולים לשבור אותי. לא בניתם אותי, אז לא תוכלו להרוג אותי".

השכר של טוני צפוי להיות כ-400 אלף ליש"ט לשבוע, שיחד עם בונוסים שונים וביצועים והצלחות יכול לעלות ל-500 אלף ליש"ט לשבוע – ללא מסים כמובן. זה גבוה פי עשרה (!) מהשכר שהיה מרוויח בברנטפורד, 50 אלף ליש"ט לשבוע. יש לציין כי על פי "טלגרף" הבריטי – השכר של טוני עשוי אף להגיע למיליון ליש"ט לשבוע!

המשמעות היא שיש רק כדורגלן אנגלי אחד שמרוויח יותר ממנו – הארי קיין, חלוץ באיירן מינכן, שמרוויח כ-21 מיליון ליש"ט בשנה.

דירוג המרוויחים האנגלים: 1. הארי קיין – 406,614 ליש"ט בשבוע 2. אייבן טוני – 403,000 ליש"ט בשבוע 3. ג'וד בלינגהאם – 338,791 ליש"ט בשבוע 4. רחים סטרלינג – 325,000 ליש"ט בשבוע 5. מרקוס רשפורד – 300,000 ליש"ט בשבוע

עוד באותו נושא: אייבן טוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי