בגלל האמירה ה"גזענית": ההסתבכות המוזרה של רודריגו בנטנקור

play
יחזרו להיות חברים? בנטנקור חוגג עם סון | רויטרס
צפו: ניוקאסל ניצחה 1:2 את טוטנהאם והנחילה לה הפסד ליגה ראשון העונה 02:00

קשר טוטנהאם התבדח בראיון באורוגוואי כשדיבר על יונג מין סון וטען ש"כולם נראים אותו דבר". את ההתאחדות האנגלית זה פחות שעשע והיא תעמיד אותו לדין

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

האם רודריגו בנטנקור קשרה של טוטנהאם יושעה ממספר משחקים על ידי ההתאחדות האנגלית בגלל הערה "גזענית"?

הקשר האורוגוואי מואשם בסעיף של "התנהגות בלתי הולמת" אחרי שבמהלך ראיון בטלוויזיה האורוגוואית, כאשר נשאל לגבי חולצתו של הקפטן יונג מין סון, הוא ענה למראיין כי עליו להשיג חולצה מבן דודו של סון כי "כולם נראים אותו דבר".

את האורוגוואים זה שעשע, אבל את האנגלים פחות. בנטנקור התנצל מאז, אבל התבשר שיש לו עד יום חמישי ה-19 בספטמבר להגיב. בכל מקרה, בנטנקור יעמוד לרשות הקבוצה בדרבי הלוהט נגד ארסנל בסוף השבוע, אבל הפרשה רחוקה מלהסתיים.

רודריגו בנטנקור שחקן טוטנהאם חוגג שער
יחזרו להיות חברים? בנטנקור חוגג עם סון | רויטרס

בהתאחדות האנגלית מאשימים את הקשר בהפרת תקנה E3.1 של התקנון, בכך שפעל באופן לא ראוי או השתמש במילים בוטות או משפילות. הטענה הנוספת היא כי מדובר ב"הפרה מחמירה" המוגדרת בתקנה E3.2 של התקנון, שכן היא כללה התייחסות, במפורש או במשתמע, ללאום ולגזע ולמוצא אתני.

אגב, זו לא פעם ראשונה ששחקן אורוגוואי בפרמיירליג מסתבך בגלל אמירה שנויה במחלוקת. ב-2020, אדינסון קבאני חלוץ מנצ'סטר יונייטד דאז, קיבל עונש הרחקה משלושה משחקים אחרי שהשתמש במילה "נגריטו" בפוסט ברשת החברתית. בנוסף, הוא ספג קנס כבד של 100 אלף ליש"ט.

עוד באותו נושא: טוטנהאם, יונג-מין סון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי