"מאמינים במה שאנו עושים": ארטטה האריך חוזה בארסנל

play
מיקל ארטטה מאמן ארסנל | GettyImages
תיקתקנו – סיכום אירועי היום הספורט, 11.9 05:18

הספרדי שמונה למאמן התותחנים בדצמבר 2019, חתם עד 2027 והצהיר: "מרגיש בר מזל". המנהל המקצועי אדו: "רוצים להגיע לגבהים חדשים"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

מיקל ארטטה סיים את הקריירה ככדורגלן פעיל בארסנל והיה אחד השחקנים האהובים על אוהדי הקבוצה. קצת יותר משמונה שנים מאז הפרישה, הוא בהחלט מבסס את מעמדו כאחד המאמנים האהובים במועדון.

ארטטה החל את קריירת האימון כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, אבל התפקיד הראשי הראשון שלו היה בארסנל, כשבדצמבר 2019 החליף בתפקיד את אונאי אמרי. הוא זכה עם ארסנל בגביע בעונתו הראשונה ופעמיים במגן הקהילה, ואמנם בפרמיירליג לא הצליחו התותחנים לעקוף את מנצ'סטר סיטי, אבל הם בהחלט היו קרובים בשנתיים האחרונות ושברו שיאי מועדון, בראשם שיא ניצחונות לעונה (28) והכי הרבה שערים בעונה (91). כאות הערכה, היום (חמישי) חתם הספרדי על הארכת חוזה שתשאיר אותו בצפון לונדון עד 2027.

"אני גאה, מאוד מתרגש ומצפה לשנים הבאות ביחד", אמר ארטטה אחרי החתימה, "אני גאה במקום שאני נמצא בו ובמערכת היחסים שלי עם כולם במועדון. אני מרגיש בר מזל לעבוד כאן מדי יום, עם אנשים כל כך טובים ועם אמביציות להצליח. אני מרגיש מוערך, מרגיש שיש לי אתגר ומרגיש המון תמיכה על כל מה שעשינו ביחד. כולנו מצפים להמשך המסע".

המנהל המקצועי אדו אמר על הבחירה להאריך את החוזה של ארטטה: "זה רגע חיובי, כזה שמסב אושר וגאווה לכולנו במועדון. מיקל הוא חלק חשוב בתוכניות שלנו לעתיד, הוא הראה איכויות מהיום הראשון שלו בארסנל ויש לנו אמונה גדולה במה שאנחנו עושים ובמה שאנחנו רוצים להשיג ביחד. החוזה החדש של מיקל מעניק לנו יציבות ומסלול ברור כדי שנגשים את המטרות ונגיע לגבהים חדשים".

עוד באותו נושא: ארסנל, מיקל ארטטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי