ליברפול שוב חגגה בסן סירו, אוהדי מילאן מאבדים סבלנות

המרסיסיידרס רשמו ניצחון רביעי בארבעה ביקורים במילאנו באלופות, סלוט: "עבודה טובה מאוד". קהל המארחת שרק בוז, פונסקה: "אסור לטעות ככה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול חזרה הערב (שלישי) לליגת האלופות ועשתה זאת ברגל ימין. הקבוצה של ארנה סלוט אמנם נקלעה לפיגור מוקדם במילאן (3), אך איברהימה קונאטה (23), וירג'יל ואן דייק (41) ודומיניק סובוסלאסי (67) הפכו וקבעו 1:3 – ניצחון רביעי מארבעה משחקים בסן סירו בליגת האלופות.

"עשינו עבודה טובה מאוד", אמר ארנה סלוט בסיום. "ההפסד בשבת היה מכה וגם היום היינו בפיגור 1:0, תהיתי איך נגיב. היום זו היתה הופעה יותר קבוצתית מאשר אישית".

קודי גאפקו הוסיף: "היו לנו עוד הזדמנויות, אבל גם מילאן היתה מסוכנת לפרקים. שלטנו במשחק וזה תוצאה הוגנת, היינו רגועים ושני הבלמים שלנו סיפקו שתי נגיחות נהדרות. רציתי להוכיח את עצמי, אני שמח על הבישול ובעיקר על הניצחון".

שחקני ליברפול חוגגים
אוהבים לשחק בסן סירו. שחקני ליברפול חוגגים | רויטרס

מנגד, אכזבה גדולה במילאן. אוהדי המארחת שרקו בוז וצעקו לשחקנים "תגדלו ביצים" עם השריקה לסיום – בעוד אחרים יצאו לפני תוספת הזמן. כריסטיאן פוליסיץ' הודה: "זו עוד תוצאה רעה מבחינתנו. צריך למצוא את הפתרונות ולהשתפר, כי אנחנו רוצים לנצח משחקים. היתה לנו אנרגיה אבל לא הצלחנו לבנות מומנטום".

"פתחנו היטב, אבל ספגנו שני שערים ממצבים נייחים וזה שינה את המשחק", הוסיף המאמן פאולו פונסקה. "איבדנו את האיזון המנטלי שלנו, כי כשלקבוצה חסר ביטחון מתחילות בעיות. לא עשינו את מה שהתאמנו עליו באימונים. אמרתי לשחקנים, אסור לכם לבצע טעויות כאלה במשחק כזה. ליברפול כרגע היא יותר קבוצה מאיתנו. אנחנו צריכים לשחק לא 20 דקות טובות אלא 70, 80, 90 דקות טובות".

עוד באותו נושא: ליברפול', מילאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי