כוח מתפרץ: צ'לסי הביסה 0:3 את ווסטהאם בחגיגת מתפרצות

play
ניקו ג'קסון שחקן צ'לסי חוגג שער | רויטרס
צפו: צ'לסי הכתה במתפרצות עם צמד ובישול של ג'קסון והביסה 0:3 את ווסטהאם 06:45

סאנצ'ו בישל לג'קסון (4) שהשלים צמד (18) ולאחר מכן גם הכין לפאלמר (47), והחבורה של מארסקה עלתה זמנית למקום השני באנגליה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

האם זו עונת הקאמבק של צ'לסי? עידן אנצו מארסקה החל אמנם עם הפסד ביתי 2:0 לאלופה מנצ'סטר סיטי ועלייה קשה בקונפרנס ליג, אבל הקבוצה מתייצבת בהדרגה והיום (שבת) חגגה 0:3 בדרבי על ווסטהאם בזכות מתפרצות קטלניות ויעילות, אחרי שלוש שנים וחצי ללא ניצחון חוץ על הפטישים. לפחות זמנית, הבלוז במקום השני בפרמיירליג ומאותתים ליריבות שכדאי לקחת אותם בחשבון.

מארסקה העניק הופעת בכורה בהרכב לג'יידון סאנצ'ו, שהחזיר לו תוך ארבע דקות עם מסירה לניקו ג'קסון שראה שאף אחד לא מפריע לו וסיים בצורה מלוטשת, בין רגליו של אלפונס אראולה. החלוץ הסנגלי הבקיע צמד ב-0:5 הביתי על ווסטהאם במפגש האחרון בין הקבוצות, ושחזר את התפוקה עם שער שני בדקה ה-18, אחרי בישול של מויסס קאיסדו בהתקפת מעבר נוספת, דווקא בדקות בהן המארחת תקפה.

ווסטהאם לא קיבלה פנדל שאולי הגיע לה ואז גם שער נפסל, ובתחילת המחצית השנייה עבר ג'קסון לתפקיד המבשל וסידר לקול פאלמר שער קל. שוב במתפרצת. המחצית הזו הפכה לגארבג' טיים מתמשך שהותיר את ג'ולן לופטגי עם ארבע נקודות בלבד והרבה דאגות.

ניקו ג'קסון שחקן צ'לסי חוגג שער
ניקו ג'קסון שחקן צ'לסי חוגג שער | רויטרס
ג'יידון סאנצ'ו שחקן צ'לסי לפני ארון וואן-ביסאקה שחקן ווסטהאם
לראשונה בהרכב וכבר עם בישול. ג'יידון סאנצ'ו | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! סאנצ'ו שלח את ג'קסון, שדהר בצד שמאל, נכנס לרחבה באין מפריע ומזווית קשה גלגל את הכדור בין רגליו של אראולה. 0:1 מהיר לצ'לסי.

דקה 18: גול! בזמן שווסטהאם לוחצת, קאיסדו פיצח את ההגנה הגבוהה שלה עם מסירת עומק נהדרת שהעמידה את ג'קסון לבד מול אראולה. החלוץ לא נכשל והשלים צמד עם הפאלש. 0:2 לצ'לסי.

דקה 28: סאמרוויל נפל ברחבה לאחר תפיסה של פופאנה, אבל אחרי בדיקת VAR שארכה שתי דקות, החליט השופט בארוט כי אין פנדל לזכות ווסטהאם.

דקה 32: קודוס חשב שהצליח לצמק אחרי בישול של פאקטה, אבל הוא היה בנבדל והשער נפסל בצדק.

דקה 47: גול! היעילות של האורחת נמשכה עם מתפרצת קטלנית נוספת, כשהפעם ג'קסון בישל לפאלמר שבעט אל הקורה ופנימה. 0:3 קל לצ'לסי.

ניקו ג'קסון שחקן צ'לסי כובש מול אלפונס אראולה שוער ווסטהאם
צמד מהיר. ניקו ג'קסון כובש את השני | רויטרס
קול פאלמר שחקן צ'לסי חוגג שער
כל מתפרצת הופכת לשער. קול פאלמר חוגג | רויטרס

משחקי יום ראשון:

ברייטון – נוטינגהאם פורסט (16:00, ספורט1) מנצ'סטר סיטי ארסנל (18:30, ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי