"ת*דיינו מהמועדון": מנצ'סטר יונייטד סוערת בעקבות הדיווח על אוסקר גלוך

play
אוסקר גלוך רד בול זלצבורג | GettyImages
צפו: מנצ'סטר יונייטד כבשה שביעייה בגביע הליגה ורשמה ניצחון היסטורי 03:04

בגרמניה ובאנגליה דווח שהשדים האדומים סימנו את הישראלי. מספר אוהדים דרשו "להרחיק את היהודי מהקבוצה", אך היה מי שהשיב אש: "אתם ממזרים גזעניים. תשאירו את הפוליטיקה שלכם מחוץ למועדון!"

(גודל טקסט)

בגרמניה טענו בסוף השבוע שמנצ'סטר יונייטד סימנה את אוסקר גלוך וכי היא סבורה שהוא יכול להיות היורש העתידי של ברונו פרננדש. באחד הדיווחים באנגליה נכתב ש"השדים האדומים להוטים להביא את הישראלי ורואים בו כמחליף לטווח ארוך לקשר הפורטוגלי". עוד נכתב כי "לשחקן יש מחזרות רבות, אבל בשלב זה יונייטד נמצאת בראש הרשימה".

באנגליה דווח כי סקאוטים של מנצ'סטר יונייטד נכחו בהפסד 3:0 של רד בול זלצבורג לספרטה פראג במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, כאשר בין השאר הם הגיעו לראות גם את גלוך בפעולה.

אוסקר גלוך במדי נבחרת ישראל | רויטרס

חלק מאוהדי יונייטד לא כל כך אהבו את הדיווחים ואת העובדה שהמועדון סימן שחקן מישראל. "לא רוצים את הציוני במנצ'סטר יונייטד", כתב אחד אחד מהם. אחר הוסיף: "תרחיקו את היהודי מהקבוצה שלנו". שלישי כתב: "בלי ישראלים, אנחנו לא רוצים מכחישי רצח עם במועדון שלנו".

מנגד, היו גם אוהדי יונייטד שממש לא אהבו את התגובות הקשות נגד הבאת שחקן ישראלי לקבוצה, כאשר אחד מהם השיב בצורה תקיפה: "אל תתנהגו כאילו אתם אוהדים של מנצ'סטר יונייטד, אתם ממזרים גזעניים. שמרו את הפוליטיקה שלכם לעצמכם ות*דיינו מהמועדון שלנו!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי