אגוארו שמר על השיא, גווארדיולה: "מרוצה בסך הכל"

play
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב | רויטרס
צפו: שער נהדר של גברדיול לא הספיק, הולאנד וסיטי נעצרו מול ניוקאסל 01:54

הולאנד לא כבש ב-1:1 של מנצ'סטר סיטי בניוקאסל וכוכב העבר נותר היחיד שהבקיע בכל ששת המחזורים הראשונים בפרמיירליג, המאמן טען: "קיבלנו החלטות רעות"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי איבדה ארבע נקודות תוך שבוע. אם ביום ראשון היא ניצלה מהפסד כאשר בדקה ה-90+8 חזרה ל-2:2 נגד ארסנל, היום (שבת) היא נראתה רע לפרקים ארוכים, היתרון המינימלי שהשיגה לא החזיק מעמד והיא נפרדה ב-1:1 מניוקאסל במשחק חוץ, ככל הנראה לקראת איבוד המקום הראשון בטבלה בהמשך היום.

ניוקאסל חסרה את הכוכב הגדול אלכסנדר איסק, אבל דווקא בלעדיו נראתה מסוכנת יותר ויצאה להתקפות מעבר מהירות שסיכנו את האלופה שוב ושוב. מנצ'סטר סיטי – עדיין ללא קווין דה בראונה וכמובן בלי רודרי שגמר את העונה – עלתה ליתרון משער של יושקו גברדיול, אבל ארלינג הולאנד לא הבקיע לראשונה העונה בליגה וזה הסתיים באיבוד נקודות נוסף וגם בכך שסרחיו אגוארו, כוכב הסיטיזנס בעבר, נותר היחיד בהיסטוריה שהבקיע בכל ששת מחזורי פתיחת הפרמיירליג – עשה זאת בעונת 2019/20 ולפחות עד העונה הבאה יישאר היחיד.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב | רויטרס

"אני מרוצה בסך הכל מהדרך שבה שיחקנו", אמר פפ גווארדיולה אחרי תיקו שני ברציפות בליגה, "קיבלנו החלטות רעות ביתרון ובמקום להכפיל ל-0:2, התקשינו. ניוקאסל קבוצה מאוד פיזית, נשארה מאחורה והגנה מצוין. היו לנו הזדמנויות טובות, אבל ניק פופ היה אדיר", שיבח המנג'ר את שוער המגפייז.

עם זאת, הודה גווארדיולה: "ניוקאסל הייתה טובה יותר אחרי השוויון. אנחנו עשינו טעות, הם השוו והיו עדיפים עלינו מאז, ובכל זאת היו לנו הזדמנויות להכריע".

באשר להולאנד, הוא נצפה מדדה לאורך המחצית השנייה וגם בסיום כשהוא וחבריו לקבוצה עזבו את האצטדיון. גווארדיולה אמר מצבו של הנורבגי: "הוא ספג כמה מכות במהלך המשחק, אנחנו נבדוק את מצבו בימים הקרובים".

עוד באותו נושא: מנ''צסטר סיטי, ניוקאסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי