"משיקולים כלכליים": אלכס פרגוסון "פוטר" ממנצ'סטר יונייטד

play
עונה גדולה נוספת תחתיו. פרגוסון | GettyImages
צפו: מנצ'סטר יונייטד שוב לא ניצחה ונפרדה מאסטון וילה בתיקו מאכזב 01:51

ג'ים רטקליף, האיש החזק במועדון הפאר, נפגש עם המאמן האגדי והודיע לו כי החליט שלא להאריך את חוזהו כשגריר של כבוד בעונה הבאה

(גודל טקסט)

אלכס פרגוסון כבר מזמן לא מאמן את מנצ'סטר יונייטד, אבל כעת מסתבר שמאמן העבר האגדי יסיים את תפקידו גם כשגריר המועדון. ב"אתלטיק" מפרסמים היום דיווח לפיו ג'ים רטקליף, אחד הבעלים של מועדון הפאר, החליט לסיים את ההתקשרות עם הסקוטי ששימש עד כה כמעין שגריר של המועדון וזאת משיקולים כלכליים.

על פי ההערכות החוזה מול פרגוסון היה בעלות של 2 מיליון ליש"ט בשנה, כאשר לפי הדיווח רטקליף נפגש עם פרגוסון והבהיר לו שחוזהו לא יוארך כחלק מניסיון לחסוך בעלויות. במועדון טוענים שהפרידה היתה ברוח טובה, אבל לא בטוח שהקהל של המועדון יאהב את המהלך הזה לאור הפופולאריות האדירה שלו.

סר אלכס פרגוסון
סר אלכס פרגוסון | אימג'בנק GettyImages, Naomi Baker

פרגוסון בן ה-82 הוא כמובן המאמן המצליח בתולדות המועדון, אותו הוא אימן משנת 1986 ועד 2013. פרגי הוליך את השדים האדומים לזכייה בלא פחות מ-13 אליפויות, חמישה גביעים וגם שתי זכיות בליגת האלופות, אחת מהן על חשבון אברהם גרנט וצ'לסי. מאז שהוא עזב את המועדון, הקבוצה נוחלת בעיקר כשלונות מקצועיים ולא היתה קרובה לקרבות האליפות. האם משמעות המהלך היא שפרגוסון גם ייעדר מיציעי האולד טראפורד במשחקי הבית? ייתכן שכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי