לא מרשימה, אבל בפסגה: מנצ'סטר סיטי שוב ראשונה

play
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ארלינג הולאנד | רויטרס
ארלינג הולאנד שוב הבקיע, מנצ'סטר סיטי ניצחה את סאות'המפטון 01:33

האלופה שוב הפגינה יכולת לא משכנעת אבל גברה 0:1 על סאות'המפטון, הולאנד (5) עשה את ההבדל עם שערו ה-14 העונה בכל המסגרות והעלה את סיטי מעל ליברפול שתפגוש בראשון את ארסנל. אסטון וילה ספגה בתוספת הזמן מול בורנמות' ב-1:1 דרמטי

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בפרמיירליג יצא לדרך בשישי עם ניצחונה של נוטיגהאם פורסט בלסטר והיום המחזור המשיך עם חמישה משחקים נוספים. מפגש הצמרת בין ליברפול לארסנל ייערך רק בראשון, כך שבינתיים מנצ'סטר סיטי ניצלה זאת ועלתה לפחות זמנית לפסגה עם ניצחון על סאות'המפטון. אסטון וילה עלתה למקום השלישי עם תיקו ביתי דרמטי.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי
שוב כבש. הולאנד | אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר סיטי – סאות'המפטון 0:1

שוב האלופה לא הרשימה, אבל שוב ניצחה. הקבוצה של פפ גווארדיולה שמרה על מאזן ללא הפסדים עד כה העונה בכל המסגרות, כאשר מי אם לא ארלינג הולאנד עשה את ההבדל עבור התכולים. החלוץ הנורבגי כבש את שערו השלישי השבוע, ה-11 העונה בפרמיירליג וה-14 בכל המסגרות ב-13 הופעות, כשבדקה החמישית נהנה מבישול של מתאוש נונש וכבש מקרוב את שער הניצחון. לפני המשחק של ארסנל וליברפול, האלופה עלתה לפסגת הפרמיירליג, כשרק ניצחון של ליברפול יוריד אותה משם מחר.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
קל מדי. הולאנד | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: גול! 0:1 לסיטי! הרמה מדויקת של מתאוש נונש מצאה את ארלינג הולאנד שבקלות כבש מקרוב את שערו ה-11 העונה בפרמיירליג וה-14 בסך הכל בכל המסגרות.

דקה 44: פעולה יפה של סאביניו בכנף ימין הסתיימה במסירת רוחב למתאו קובאצ'יץ' שהפגיש לכיוון המסגרת של ארון רמסדייל, אך השוער האנגלי היה במקום והדף לקרן.

דקה 45+1: הזדמנות אדירה של סותון להשוות לפני הירידה להפסקה כשקמרון ארצ'ר הגיע לאחד על אחד מול אדרסון, אבל שלח את הכדור למשקוף.

דקה 46: פודן היה קרוב להשלים צמד כשבעט מקצה הרחבה כדור שחמק ליד הקורה של רמסדייל.

דקה 52: מסירת רוחב של סאביניו מצד ימין מצאה בפינה הרחוקה את הולאנד שהחמיץ ממטר ובעט החוצה.

קמרון ארצ'ר סאות'המפטון בועט מול מנצ'סטר סיטי
כמעט שוויון של הקדושים. ארצ'ר | אימג'בנק GettyImages
רוס בארקלי אסטון וילה
מאוחר, ובדיוק בזמן. בארקלי | אימג'בנק GettyImages

אסטון וילה – בורנמות' 1:1

רצף המשחקים הנהדר של מוליכת טבלת ליגת האלופות נעצר עם תיקו ביתי דרמטי. וילה התקשתה מאוד מול הדובדבנים שהשיגו ניצחון מרשים על ארסנל במחזור הקודם, עד שרוס בארקלי כבש בדקה ה-76, ואונאי אמרי כבר חשב שהוא בדרך לשלוש נקודות חשובות, אלא שלאבנילסון היו תוכניות אחרות. החלוץ שעלה מהספסל כבש עמוק בתוספת הזמן (90+6) את שער השוויון בנגיחה וחילק את הנקודות. וילה יכולה להתנחם בעלייה, לפחות זמנית, למקום השלישי.

מהלך המשחק:

דקה 23: הצלה מדהימה של מארק טראברס. הרמה מצד שמאל מצאה את אמאדו אונאנה שנגח לפינה הרחוקה, אבל השוער האירי התעופף וסיפק הדיפה גדולה.

דקה 28: ג'ון מקגין כבר חגג שער נפלא שני השבוע, אבל הגול של הסקוטי נפסל בעקבות בדיקת VAR שראתה שהכדור היה בחלק מהמהלך מחוץ לתחומי המגרש.

דקה 76: גול! 0:1 לוילה! הרמה מצד שמאל מצאה את לאון ביילי שהוריד עם הראש לרוס בארקלי, והקשר האנגלי כבש מקרוב את שער היתרון היקר של המארחת.

דקה 90+6: גול! בורנמות' השוותה ל-1:1! עמוק בתוספת הזמן כדור חופשי של טברנייר מצא את הראש של אבנילסון המחליף והחלוץ נגח לרשת של אמיליאנו מרטינס את השוויון הדרמטי.

אבנילסון בורנמות'
שוויון דרמטי. אבנילסון | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים:

ברנטפורד – איפסוויץ' 3:4 לברנטפורד: יאן וויסה (44), הריסון קלארק (45+1, עצמי), בריאן אמבומו (51 בפנדל, 90+6). לאיפסוויץ': סמי סמודיקס (29) וג'ורג' הירסט (32), ליאם דלאפ (86)

ברייטון – וולבס 2:2 לברייטון: דני וולבק (45), אוון פרגוסון (85). לוולבס: ריאן אייט-נורי (88), מתאוס קוניה (90+3)

אברטון – פולהאם 1:1 לאברטון: בטו (90+5). לפולהאם: אלכס איוובי (61)

משחקי ראשון בפרמיירליג:

צ'לסי – ניוקאסל קריסטל פאלאס – טוטנהאם ווסטהאם – מנצ'סטר יונייטד ארסנל – ליברפול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי