אשה טוענת בטוויטר: "נאבי קייטה תקף אותי מינית"

פונטסו דלאמיני התלוננה נגד קשר ליברפול, במשטרה השיבו: "זו המילה שלו נגד המילה שלך". בעקבות ציוציה ולטענתה, צעירות רבות מאשימות שגם אותן הוא הטריד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יממה לפני שליברפול תעלה לכר הדשא למשחק בית ראשון ב"עידן הקורונה" מול קריסטל פאלאס (רביעי, 22:00 בספורט2), משחק שעשוי להיות משחק האליפות לה מחכים ב-30 השנים האחרונות אם מנצ'סטר סיטי תמעד ביום חמישי בערב במשחק חוץ נגד צ'לסי, התפוצצה סערה חדשה: אשה טוענת שלפני כחצי שנה היא הוטרדה מינית על ידי קשר הקבוצה, נאבי קייטה, ולטענתה צעירות רבות פנו אליה לאחר שפרסמה את השתלשלות האירועים וטענו כי גם איתן הוא נהג בצורה דומה.

פונטסו דלאמיני, לטענתה, התלוננה במשטרה כבר בינואר האחרון והעבירה ראיות כדי להוכיח את גרסתה, אולם לא זכתה למענה עד כה. לכן, היא החליטה לפרט את השתלשלות האירועים בטוויטר: "חברה הזמינה אותי למסיבה שאירח נאבי קייטה. בסוף הערב הוא אמר שהוא הזמין מונית עבורי, אבל היא מעולם לא הגיעה. נשארתי לבד והוא התחיל לגעת בי. סירבתי שוב ושוב ובשלב מסוים הוא הציע לי כסף, אבל לא הסכמתי ושאלתי אותו היכן נמצאים השירותים. התקשרתי משם לאמא שלי, היא התעקשה שנשוחח עד שתגיע המונית ונאבי התחיל להתעצבן כשהוא הבחין שאני בשיחה וביקש ממני לחכות מחוץ לבית".

דלאמיני גם צירפה צילומי מסך, לכאורה מהתכתבויות עם אמה בזמן שהיא בביתו של הקשר הגינאי והוסיפה: "ליאו, הסוכן שלו, וגם אחד החברים שלו, התקשרו אליי וביקשו לשוחח איתי בפרטיות, אבל אמא שלי ביקשה שהם ישוחחו איתה במקום זה. היא הלכה לדבר איתם והקליטה את כל השיחה. הכל נשלח למשטרה והם אמרו שזו מילה שלי נגד מילה שלו. סירבנו לפגוש את נאבי להתנצלות אחרי שהותקפתי מינית, אבל אני לא קורבן, אלא שורדת".

שעות ספורות לאחר סדרת הציוצים שלה בנושא, צייצה דלאמיני הודעות רבות שקיבלה בפרטי וכתבה: "אני לא לבד", לאחר שלכאורה צעירות רבות האשימו את הקשר בהתנהגות דומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי