צפו בתקציר: קיין הבקיע, 0:2 לטוטנהאם על ווסטהאם

החלוץ כבש לראשונה מאז דצמבר ויחד עם שער עצמי של סוסק, הספרס התקרבו למרחק נקודה מיונייטד. לסטר וברייטון נפרדו ב-0:0

קבוצות: לסטר טוטנהאם
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפרמיירליג נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים. בראשון מביניהם, לסטר סיטי לא הצליחה לגבור על ברייטון מתחתית הטבלה ויצאה עם נקודה בלבד. לאחר מכן, טוטנהאם השיגה ניצחון חשוב על ווסטהאם בקרב הלונדוניות.

טוטנהאם – ווסטהאם 0:2

הקבוצה של ז'וזה מוריניו ניצחה לראשונה מאז הפגרה, צמצמה את הפער ממנצ'סטר יונייטד לנקודה ועקפה את שפילד בדרך למקום השביעי, יממה לפני ששתי הקבוצות הללו נפגשות ראש בראש (רביעי, ישיר בספורט2 החל מ-19:50). מנגד, הפטישים עלולים לרדת מתחת לקו האדום אם בורנמות' תשיג מחר נקודה נגד וולבס.

תומאס סוסק הבקיע שער עצמי אומלל בדקה ה-68 ונתן לתרנגולים את היתרון, כשהופתע על ידי הגבהה מהקרן והכדור פגע בעקב שלו בדרך אל הרשת. בדקה ה-82, טוטנהאם יצאה למתפרצת ויונג-מין סון שלח את הארי קיין כל הדרך אל השער, החלוץ עשה את מה שהוא יודע הכי טוב והכניע את לוקאש פביאנסקי בדרך אל ה-0:2.

כמה שהארי קיין חיכה לזה | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

לסטר – ברייטון 0:0


הקבוצה של ברנדן רוג'רס לא חזרה במיטבה מהפגרה. אחרי התיקו נגד ווטפורד מהתחתית בשבת האחרונה, השועלים שוב שמטו נקודות וכעת צ'לסי, שנמצאת במקום הרביעי, תוכל לצמצם את הפער מהם לנקודה בלבד. ברייטון, מצדה, התרחקה נקודה נוספת מהקו האדום ותקווה שבורנמות' לא תנצח במחזור הנוכחי.

תיקו שני רצוף ללסטר | Andrew Boyers/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי