מציתה את הדמיון: 0:3 ליונייטד על ברייטון

השדים האדומים סיפקו כדורגל נהדר והביסו את השחפים. ברונו פרננדש כיכב עם צמד יפהפה, מייסון גרינווד הוסיף בביצוע פנטסטי

(גודל טקסט)

כיף לראות את מנצ'סטר יונייטד בתקופה האחרונה. השדים האדומים הביסו הערב (שלישי) 0:3 את ברייטון וחיברו ניצחון שני ברציפות במסגרת המחזור ה-32, ובסך הכל הם לא הפסידו בשמונת משחקי הפרמיירליג האחרונים שלהם.

כעת, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר מדורגת חמישית ובמאזנה שתי נקודות פחות מצ'לסי הרביעית ושלוש נקודות פחות מלסטר השלישית, אך גם לבלוז וגם לשועלים משחק חסר. כידוע, גם המקום החמישי עשוי להוביל העונה לליגת האלופות במידה שהערעור של מנצ'סטר סיטי על עונש ההרחקה מהמפעלים האירופיים לא יתקבל.

זכינו לראות כדורגל נהדר הערב מיונייטד, שפתחה טוב מהרגע הראשון. ברונו פרננדש, כוכב המשחק, מצא את הקורה בדקה ה-12 וארבע דקות לאחר מכן הגיע ה-0:1. מייסון גרינווד קיבל מסירה מארון וואן ביסאקה, חדר לרחבה ובעט כדור נהדר וחד ברגל שמאל לפינה הקרובה ולרשת של מתיו ראיין.

פול פוגבה, ברונו פרננדש | ALASTAIR GRANT/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-29 פרננדש כבש בעצמו, אחרי שקיבל מסירה מפול פוגבה, בעט מ-18 מטרים כדור מדויק אל הרשת וניצל תגובה לא מספיק טובה של השוער.

זה ממש לא נגמר כאן. הכוכב הפורטוגלי הלוהט השלים צמד בדקה ה-55 בסיום מתפרצת סופר קטלנית. הארי מגווייר הרוויח כדור והעביר אותו לנמניה מאטיץ', שבמסירה ארוכה מהאוויר שלח כדור לעבר גרינווד באגף השמאלי. החלוץ הצעיר המצוין הרים את הראש ושלח מסירת רוחב פנטסטית לפרננדש, אשר סיים בבעיטה נהדרת מהאוויר לרשת וחתם התקפה יוצאת מן הכלל.

בהמשך המחצית השנייה הקבוצה קצת הורידה הילוך וברייטון נכנסה יותר למשחק כשמאמנה ביצע חילופים התקפיים, אך היא לא הצליחה לצמק את התוצאה. השחפים נמצאים במקום ה-15 עם שש נקודות יותר מבורנמות' שממוקמת מתחת לקו האדום (ויש לה משחק חסר), ויש להם עוד עבודה קשה כדי להבטיח את ההישארות בליגה.

פול פוגבה, ברונו פרננדש | ALASTAIR GRANT/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי