רשמי: לירוי סאנה חתם בבאיירן מינכן עד 2025

לירוי סאנה | האתר הרשמי של באיירן מינכן

אחת מהעסקאות הגדולות של הקיץ נסגרו. לאחר ארבע שנים בסיטי, שחקן הכנף הצטרף לאלופת גרמניה תמורת כ-50 מיליון יורו ונפרד: "גאה שהייתי חלק מהמסע"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחת מהעסקאות הגדולות של הקיץ נסגרה רשמית. לאחר מספר שבועות בהם השמועות סביב המעבר של לירוי סאנה לבאיירן מינכן הציפו את כלי התקשורת באירופה, היום (שישי) החתימה הרשמית בוצעה ושחקן הכנף הצטרף לאלופת גרמניה עד 2025 תמורת כ-50 מיליון יורו.

המעבר המתוקשר היה אמור לצאת לפועל כבר בקיץ שעבר, אז השווי של סאנה כבר היה מעבר ל-100 מיליון יורו, אך כזכור הגרמני קרע את הרצועה הצולבת במשחק מגן הקהילה באוגוסט שעבר, ולמעשה היה אמור לסיים את העונה הנוכחית, אלמלא "פגרת הקורונה" שאפשרה לו לחזור למגרשים.

סאנה פרסם הודעת פרידה ממנצ'סטר סיטי אחרי ההודעה הרשמית וכתב: "אני רוצה להגיד תודה גדולה על הכל ועל התמיכה שקיבלתי בארבע השנים האחרונות. זו הייתה תקופה מאוד מוצלחת שלא אשכח אותה לעולם. ניצחנו המון משחקים, הבקענו טון של שערים, שברנו כמה שיאים וחגגנו שבעה תארים ביחד".

"תודה לכל האוהדים, לצוות ולחברים שלי לקבוצה", הוסיף הגרמני. "אזכור תמיד את התקופה הזו עם גאווה גדולה. אני רוצה להודות גם למאמן שלי, שהפך אותי לשחקן טוב יותר ויש לו חלק גדול בזכייה שלי בתואר השחקן הצעיר של השנה באנגליה ב-2018. למדתי המון ואני גאה שהייתי חלק מהמסע הזה".

סאנה גדל במחלקת הנוער של שאלקה, שם גם עשה את צעדיו הראשונים כמקצוען. בקיץ 2016 נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי תמורת 52 מיליון יורו ומאז רשם 135 משחקים במדי התכולים, בהם כבש 39 שערים ובישל 45 נוספים. לארון התארים האישי שלו הוא הוסיף שתי אליפויות פרמיירליג, גביע אנגלי אחד ושני גביעי ליגה.

לירוי סאנה | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי