"החלטת ה-VAR הגרועה אי פעם": מוריניו וטוטנהאם נגד השופטים. צפו

זעם אצל התרנגולים בגלל פסילת השער של קיין בהפסד 3:1 לשפילד. המאמן: "הבחור עם המשרוקית כבר לא השופט. הקוונים הם עוזרי עוזר השופט. אנחנו הולכים לכיוון שהוא רע למשחק"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם של העונה מאוד לא יציבה, לזה כבר התרגלנו. אתמול (חמישי) היא רשמה הפסד 3:1 כואב לשפילד יונייטד, הפסד שהוריד אותה למקום התשיעי בטבלה והתרנגולים מתחילים להשלים עם העובדה שלא יהיו בליגת האלופות בעונה הבאה.

אבל במה שכולם התעסקו אחרי המשחק היה בפסילת השער של הארי קיין. בדקה ה-33 החלוץ כבש והשווה ל-1:1, אך לאחר התערבות של מערכת ה-VAR הגול נפסל בגלל נגיעת יד של לוקאס מורה שקדמה לבעיטה. עם זאת, צריך להגיד שההחלטה מעט מעוררת מחלוקת.

הפרשן ושחקן העבר של נבחרת אנגליה כינה את ההחלטה כ"החלטה הכי גרועה של ה-VAR אי פעם". ג'ואי ברטון, שחקן עבר פרובלמטי נוסף וכיום מנג'ר פליטוויד מהליגה השלישית, צייץ את המילה VAR עם אימוג'י של קקי.

ובוודאי לא חשבתם שמאמן טוטנהאם, ז'וזה מוריניו, יישאר אדיש למאורע. "בדרך כלל אני בחור אמוציונלי על הספסל, אבל עכשיו אני כבר לא מתלונן כי הבחור עם המשרוקית הוא כבר לא השופט", כעס הפורטוגלי. "פעם כשלא הייתי מסכים עם ההחלטות נהגתי להתלונן, אבל השופט הראשי היום הוא רק עוזר שופט".

"בעבר הקוונים היו עוזרי השופט, היום הם עוזרי עוזר השופט", המשיך מוריניו להתלונן. "השופט נמצא במשרד. אנחנו הולכים לכיוון שהוא ממש רע למשחק הכדורגל, המשחק היפה שכולנו התאהבנו בו".

הארי קיין מאוכזב | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי