מתקרב לליברפול: בבאיירן מינכן אישרו שטיאגו צפוי לעזוב

קרל היינץ רומניגה, האיש החזק בבוואריה, הודה שהספרדי יימכר: "הוא מסיים חוזה ואנחנו לא רוצים לאבד שחקנים בחינם, אז הנושא די ברור". על פי הדיווחים, אלופת אנגליה תצרפו תמורת 35 מיליון יורו

(גודל טקסט)

כל הסימנים מראים שטיאגו אלקנטרה בדרך לליברפול. מזה כשבועיים שבגרמניה מדווחים שהקשר סיפר לחבריו בחדר ההלבשה של באיירן מינכן שהוא יעזוב בתום העונה והלחשושים הם על מעבר לאלופת אנגליה הטרייה, אבל אמש (שישי) הגיע אישור רשמי לכך שהספרדי לא ימשיך בבוואריה לעונה שמינית וייתכן כי בשבוע הקרוב יוכרז רשמית מעברו לממלכה תמורת 35 מיליון יורו.

בשיחה עם העיתון הגרמני "בילד", אישר קרל היינץ רומניגה, המנכ"ל והאיש החזק בבאיירן מינכן: "טיאגו בחור נהדר על המגרש ומחוצה לו, ניהלנו איתו שיחות רציניות כדי להשאירו ונתנו לו את כל מה שהוא ביקש, אבל זה נראה שהוא מחפש משהו חדש לשנים האחרונות שלו בקריירה", אמר על הקשר שחגג את יום הולדתו ה-29 באפריל.

טיאגו, שהגיע לבאיירן מינכן ב-2013, יסיים את חוזהו בקיץ הבא וזו גם הסיבה שבבוואריה מוכנים למכור אותו וגם בסכום שנחשב לסביר בהחלט בכדורגל המדורני: "אנחנו לא רוצים לאבד שחקנים בחינם ומכיוון שזה יקרה בקיץ הבא – אני חושב שהנושא די ברור", הוסיף רומניגה.

למרות כל האמור לעיל, הצעה מליברפול עדיין אין: "לא נעשתה משם פנייה וכלל לא שוחחנו. כל החלטה שהשחקן יקבל, נצטרך להתמודד איתה כשיגיע הרגע", הוסיף רומניגה.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי