רשמית: מאטיץ' חתם עד 2023 במנצ'סטר יונייטד

עד לפני מספר חודשים עוד נראה היה שהסרבי יעזוב את תיאטרון החלומות, אבל לאור יכולתו בשבועות האחרונים הוא האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות

(גודל טקסט)

כולם מדברים על שיתוף הפעולה המלהיב בין פול פוגבה לברונו פרננדש, על העונה המוצלחת של אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד שהגיעו לראשונה ל-20 שערים כל אחד בכל המסגרות וגם על העלייה המטאורית של מייסון גרינווד הצעיר, אבל לפחות כותרות והתייחסות זוכה נמניה מאטיץ'.

הסרבי שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-32, התנדנד בתחילת העונה בין ההרכב לספסל, נפצע באוקטובר ושב לסגל לאחר כחודשיים, אבל זה לא מקרי שמאז שהשדים האדומים יצאו לריצה של 16 משחקים רצופים ללא הפסד, גם ב-0:0 נגד וולבס וגם ב-1:1 נגד טוטנהאם מאטיץ' לא שיחק כלל או זכה לדקות מועטות ובתיקו הנוסף, נגד אברטון (1:1), הוא בישל את השער היחיד של קבוצתו. בכל שאר המשחקים ניצחה הקבוצה.

חוזהו של מאטיץ' אמנם הוארך במרץ האחרון בשנה נוספת על ידי הקבוצה שמימשה סעיף בחוזה כדי למנוע ממנו לעזוב ללא תמורה ואכן במהלך "פגרת הקורונה" נפוצו לא מעט דיווחים על כך שהוא צפוי להימכר בתום העונה. כעת, בזכות השפעתו האדירה בקישור האחורי לצד פוגבה ופרננדש, הקערה התהפכה על פיה והסרבי האריך את חוזהו פעם נוספת וחתם עד 2023.

לאתר הרשמי של המועדון אמר מאטיץ': "אני מאוד שמח להמשיך במועדון. יש לי עוד הרבה מה לתרום למועדון ולהשיג בקריירה שלי ולעשות את זה במנצ'סטר יונייטד זה כבוד גדול".

מאטיץ' הגיע לאולד טראפורד בקיץ 2017 מצ'לסי תמורת 45 מיליון יורו, היה זה ז'וזה מוריניו שהיה בראש המועדון באותה תקופה, אבל רק לאחרונה מבסס את עצמו כאחד השחקנים המשמעותיים בסגל. לפי הפרסומים, היכולת הגבוהה של מאטיץ' במשחקים האחרונים היא שהאיצה את השיחות בין הצדדים והקשר אף הבהיר כי הוא עוניין להישאר בתיאטרון החלומות ולא לחפש אתגר חדש באנגליה או בליגה אחרת.

נמניה מאטיץ'
נמניה מאטיץ' | Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי