דיווח: ארבע קבוצות בעקבות לקאזט, ששוקל לעזוב את ארסנל

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | Naomi Baker/Getty Images

'לאקיפ': אינטר ומילאן מעוניינות בחלוץ הצרפתי, אך יובנטוס ואתלטיקו מדריד הן המועמדות הרציניות ביותר לצרפו. ארטטה לא מוותר: "מרוצה ממנו, נצטרך לדבר איתו על עתידו"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

על פי העיתון הצרפתי הנחשב 'לאקיפ', אלכסנדר לקאזט, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, שוקל לעזוב את ארסנל שנתיים לפני תום חוזהו. בדיווח נכתב שאינטר ומילאן מעוניינות בחלוץ בן ה-29, אך שתי הקבוצות הרציניות ביותר לגביו הן יובנטוס ואתלטיקו מדריד, שכבר החלו לגשש בנוגע להחתמתו.

אחרי שכבש 14 ו-13 שערי פרמיירליג בהתאמה בשתי העונות הראשונות שלו במדי ארסנל, לקאזט פתח העונה ב-17 משחקי ליגה בלבד מתוך 33 ורשם את כמות השערים הדלה ביותר שלו (8) מאז הצטרף לתותחנים. למרות הדיווחים השונים, המנג'ר מיקל ארטטה התבטא לאחרונה בנוגע לעתידו של החלוץ, שעלה מהספסל בדקה ה-83 מול וולבס וכבש שלוש דקות לאחר מכן, והבהיר: "אני מרוצה מאלכסנדר ואנחנו נצטרך לדבר איתו על עתידו".

יחד עם זאת, ארסנל, ששילמה לליון 53 מיליון יורו עבור לקאזט בקיץ 2017, לא צפויה לסרב אם וכאשר תגיע הצעה שתאפשר לה להחזיר חלק משמעותי מהסכום שהשקיעה בחלוץ הצרפתי, שמחזיק בחוזה עד קיץ 2022 ומרוויח כ-180 אלף ליש"ט בשבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי