ארטטה כועס: "וארדי היה חייב לקבל כרטיס אדום"

ארסנל נותרה ב-10 שחקנים ואיבדה יתרון מול לסטר, שחזרה עם 1:1 הודות לחלוץ שלטענת מנג'ר התותחנים לא היה צריך לסיים את המשחק על כר הדשא: "אם בודקים אירועים מהסוג הזה, בודקים את כולם"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בארסנל, ששמטה יתרון ביתי מול לסטר ופספסה הזדמנות לרשום ניצחון רביעי ברציפות שהיה משאיר אותה חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. כעת, תשע נקודות מפרידות בין התותחנים לבין השועלים שבמקום הרביעי. ההפרש ממנצס'טר יונייטד, שניצבת במקום החמישי שעשוי להוביל בסיטואציה מסוימת לצ'מפיונס, עומד על חמש נקודות ומשחק חסר לשדים האדומים. ביום ראשון (החל מ-18:15, ישיר בספורט1), מיקל ארטטה וחניכיו יקוו לשוב למסלול בדרבי מול טוטנהאם וז'וזה מוריניו.

זה היה נראה נהדר עבור ארסנל, שעלתה ליתרון משערו ה-20 העונה של פייר אמריק אובמיאנג ורק יכולת נפלאה של קספר שמייכל מנעה תוצאה גבוהה יותר, אלא שאז אדוארד אנקטייה הורחק (75) ארבע דקות לאחר שעלה מהספסל והמומנטום על כר הדשא השתנה. תחילה האנגלי הצעיר ראה את הכרטיס הצהוב, אולם צפייה ב-VAR הובילה לשינוי ההחלטה והתותחנים נותרו בעשרה שחקנים. ג'יימי וארד, מלך שערי הליגה, אמר תודה ואיזן לקראת הסיום עם ה-22 שלו העונה.

מנג'ר ארסנל, מיקל ארטטה, אמר בסיום: "אני גאה מאוד בקבוצה שלי – בצורה בה שיחקנו, מול יריבה ברמה כזו – היינו מאוד דומיננטיים. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל 0:3 או 0:4, היינו חייבים לגמור את המשחק. איבדנו שתי נקודות שלחלוטין הגיעו לנו. נצטרך ללמוד מזה. מול יריבה ברמה של לסטר, אתה צריך לדעת להרוג את המשחק כשיש לך הזדמנות".

ארטטה התייחס ל-VAR: "בנוגע לכרטיס האדום, אנקטייה לא ראה את השחקן בו הוא פגע והשופט צריך להבין שמדובר בבחור צעיר ונלהב. אם זה כרטיס אדום, אז לסטר הייתה צריכה להישאר בעשרה שחקנים בדקה ה-42 כאשר וארדי פגע במוסטפי. אם בודקים אירועים מהסוג הזה, בודקים את כולם ללא יוצא מן הכלל. זה חייב להיות אחיד לכולם כי זה משנה את המשחק ב-180 מעלות. אם אנקטייה קיבל אדום, אז גם לסטר הייתה צריכה לקבל במחצית הראשונה".

מנגד, לסטר אמנם שמרה על המקום הרביעי, אך ניצחון של מנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה יוריד את הפער בין הקבוצות לנקודה אחת בלבד כשנותרו עוד 12 בקופה. המנג'ר ברדן רוג'רס סיכם: "הכרטיס האדום של ארסנל היה מוצדק. אני לא חושב שאנקטייה התכוון, אבל הוא מתח את הרגל שלו וזה מה שקרה. אני אסיר תודה על כך שג'יימס ג'סטין לא נפצע. הכניסה של וארדי במוסטפי? בכנות, לא ראיתי את זה. אני שמח שהשער של ג'יימי אושר. הוא עשה את מה שהוא עושה הכי טוב. זו נקודה ענקית מבחינתנו. ארסנל הגיעה במומנטום והיא שיחקה עם הרבה ביטחון, כך שהיה חשוב שלא נפסיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי