מאבק על ביירין, האברץ ביקש לעזוב את לברקוזן

הקטור ביירין | Shaun Botterill/Getty Images

העברות: סביליה מובילה במאבק על מגן ארסנל, גם יובנטוס ואינטר בתמונה. הגרמני מחפש אתגר גדול יותר. וגם: כוכב זלצבורג חתם בלייפציג, מנדז'וקיץ' עשוי לעשות קאמבק לסרייה A

(גודל טקסט)

רשמי

* כוכבה של זלצבורג, הואנג הי-צ'ן, שסיפק העונה 11 שערים ו-12 בישולים בליגה האוסטרית, עבר ללייפציג תמורת תשעה מיליון יורו. הגרמנים לא עצרו כאן והשאילו את מגן מונאקו, בנג'מין הנריכס, שיצטרף עד תום העונה עם אופציית רכישה.

* אנטוני קנוקרט, שהושאל בעונה האחרונה מברייטון לפולהאם, הפך לשחקן הקוטג'רס באופן קבוע, לאחר שאלה מימשו את אופציית הרכישה עליו.

שמועות

* על פי דיווחים ברחבי היבשת, קאי האברץ, שמחוזר על ידי לא מעט קבוצות בכירות באירופה – ביקש לעזוב את לברקוזן. הכוכב הצעיר הסביר שהוא מחפש אתגרים גדולים יותר, ומי שמסתמנת כיעד המועדף עליו היא צ'לסי, שמוכנה להשקיע כ-100 מיליון יורו על העברתו, זאת אחרי שכבר החתימה את חכים זייך וטימו ורנר לקראת העונה הבאה.

* אינטר מחפשת גיבוי לרומלו לוקאקו ועל פי הדיווחים, רוצה להחתים את מריו מנדז'וקיץ'. הקרואטי שעזב בינואר את יובנטוס לטובת לחוויאה הקטארית הפך לשחקן חופשי ועשוי לשוב לסרייה A.

* לייפציג מעוניינת בכוכבה של ורדר ברמן, מילוט ראשיצה. על פי ה"בילד", הקבוצה של יוליאן נגלסמן הציעה עבורו 15 מיליון יורו, אך הירוקים דורשים 25.

מילוט ראשיצה חוגג | Oliver Hardt/Getty Images

* חבר חדש למואנס דאבור ועילאי אלמקייס בהופנהיים? אוליבר בטיסטה מאייר, שחקן הכנף הצעיר של באיירן מינכן עשוי להצטרף לשני הליגיונרים בהשאלה.

* הקטור ביירין עשוי לעזוב את ארסנל הקיץ. מי שעל פי הדיווחים מובילה את המירוץ על המגן הימני היא סביליה, אך גם יובנטוס ואינטר שמות עין על הספרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי